Di dalam Faedah Parson Tahunan ke-70

Cukup banyak setiap ikon fesyen dalam pembuatan mempunyai ingatan diseksa pada usia awal untuk berdiri, atau hanya untuk mencuba sesuatu yang berbeza. Untuk Solange Knowles, ia berlaku seperti ini:

“Apabila saya berumur 10 tahun, saya melawat New York City, dan seluar Capri dengan slit sedikit di sisi semua kemarahan,” kata Knowles pada 70th Manfaat Parsons tahunan pada petang Isnin. “Saya mendapat sepasang dalam tiga warna yang berbeza, saya kembali ke Houston, Texas, langsung merasakan diri saya, berjalan ke sekolah dengan bahu kecil dan kepala yang tinggi, dan mereka anak-anak yang membenci menyeret saya dari satu koridor ke tempat yang seterusnya, dan bertanya kepada saya jika ia banjir kerana seluar saya sangat tinggi. Saya belajar kemudian dan di sana saya terpaksa mencari cara hidup untuk mengekalkan dan mengekalkan rasa bangga saya. “

70hb Annual Parsons Benefit
Hannah Turner-Harts / Getty Images

Lihatlah dia sekarang. Solange adalah salah satu bintang gaya muzik paling berani hari ini, memberi inspirasi kepada peminatnya untuk berpakaian secara bebas dan tanpa takut. Dan kerana itu dia adalah salah satu daripada tiga penghormatan atas manfaatnya, menyertai Marco Bizzarri, presiden dan ketua eksekutif Gucci, dan José Neves, pengasas dan ketua eksekutif Farfetch. Pertunjukan Parsons tahunan yang diadakan di Pier Sixty untuk beberapa tahun kebelakangan ini, mempunyai reputasi untuk membongkar beberapa bintang terbesar fesyen Amerika sebelum mereka keluar dari sekolah.

Untuk 70 merekath edisi, sekolah reka bentuk memaparkan kerja beberapa pelajar dalam satu siri menunjukkan landasan yang diselingi dengan persembahan injil, voguing, dan benar-benar, jazz yang sangat kuat. Kesemua kecerdasan itu cenderung membayangi fesyen, tetapi kerja-kerja tahun ini kelihatan menjanjikan, dengan kepandaian konseptual yang mencadangkan para pelajar memberi perhatian penuh kepada kerja Rei Kawakubo dari Comme des Garçons dan Demna Gvasalia di Balenciaga. Kot telah memakan kot lain. Beg tangan direka sebagai persegi putih rata. Segala-galanya yang cantik telah dipasangkan di mana-mana. Satu model membawa bayi plastik (mungkin mengangguk kepala Alessandro Michele yang dipenggal di Gucci?).

The 70th Annual Parsons Benefit
Brian Ach / Getty Images

Malam yang sangat panjang mempunyai kemuncaknya, dan untuk para pelajar Parsons, ia adalah peluang untuk bertemu dengan pereka dan seniman terkemuka, mungkin juga belajar satu atau dua pelajaran. La La Anthony, pelakon dan pereka, memakai celana putih dari Brandon Maxwell, menekankan pentingnya menjadi “pemimpin, bukan pengikut.”

“Jangan berpeluh kecil,” katanya. “Terdapat begitu banyak perkara yang keluar dari sekolah menengah dan kolej yang saya fikir akan menjadi akhir dunia, seperti pemecahan dengan teman lelaki. Apabila saya melihat ke belakang, dalam kesimpulan semua perkara ini tidak penting seperti yang saya fikir mereka lakukan kemudian. “

Kelela, memakai saman emas yang berkerut dari Sies Marjan, mencerminkan pengalamannya ketika dia mengambil tempat duduknya.

“Bagi saya, kolej adalah mengenai sintesis,” kata penyanyi, yang menghadiri Universiti Amerika di Washington, D.C., mempelajari perkembangan antarabangsa, sosiologi dan politik. “Memorization adalah sesuatu yang kita semua terlatih untuk menjadi sangat baik di sekolah, dan hafalan boleh membawa anda jauh. Tetapi sintesis – dapat mencerna dan menggabungkan segala sesuatu, benar-benar memahami perkara, analisis, dapat mendekonstruksikan realiti saya – itulah hal-hal yang memberikan saya kesenangan sebagai orang dewasa yang keluar dari sekolah. “

Menavigasi dunia, pada zaman moden terutamanya, tidaklah begitu mudah untuk orang muda, tetapi Kelela mengatakan bahawa dia gembira dengan kemajuan ke arah keterangkuman dan perhatian terhadap kesejahteraan orang lain, termasuk dalam industri fesyen.

“Saya sangat gembira perkara itu bersilang,” katanya. “Apabila saya di sekolah, saya tidak fikir mereka akan. Sebagai seseorang yang selalu merasa berada di luar dalam beberapa cara, terasa sangat indah bahawa ada sesuatu yang membuat saya berasa selamat datang. “

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

63 − = 62

map