2015 Adakah Tahun Terbaik Selena Gomez-Lihat Instagram Snapshotnya

Adakah ini tahun terbaik Selena Gomez? Semua tanda menunjukkan ya. Selain melakukan persembahan di Victoria Fashion Show Secret, menjatuhkan album studio kelima Kebangkitan, mengumumkan bahawa dia akan menghasilkan projek baru untuk Netflix berdasarkan YA-bestseller 13 Alasan Mengapa, dan pulang ke rumah InStyle Anugerah Media Sosial kerana sentiasa menunjukkan kasih sayang kepada peminatnya, 12 bulan yang lalu juga penuh dengan kemenangan peribadi untuk bintang itu.

Pada tahun 2015, Gomez membuka jalan keluar tentang pertempurannya dengan Lupus, mengajar kita untuk mencintai diri kita tidak kira apa rupa kita, dan mengambil gaya permaidani merahnya ke tahap yang baru. Satu perkara yang pasti: Ini adalah seorang wanita yang cantik, baik di dalam maupun di luar.

Lihat semua detik-detik Gomez yang menonjol dengan menatal menerusi foto Instagram terbaiknya pada 2015 di bawah.

Januari:

 

Peregrine falcon

Gambar yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 3 Jan 2015 pada 3:06 petang PST

 

 

Saya minta maaf lepas, tetapi saya cintakan setiap perkara mengenai gambar ini merangkumi setiap peristiwa, yang pernah ada dalam sejarah.

Foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 12 Jan 2015 pada 8:33 petang PST

 

 

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 22 Jan 2015 pada 1:24 petang PST

 

BERKAITAN: Stylist Kate Young di New Look Selena Gomez: “Kami Tidak Mahu Dapatkannya 40”

Februari:

 

Foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 2 Feb 2015 pada 4:16 petang PST

 

 

Ini tradisi kecil kami ❤

Foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 23 Feb 2015 pada 12:54 petang PST

 

Mac:

@camila_cabello happy birthday my nugget. #girlsnighttothefullest

Gambar yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 4 Mac 2015 pada 12:36 petang PST

April:

Saya suka bahagia dengan saya #theresmoretolove

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 16 April 2015 pada 5:39 petang PDT

Mungkin:

 

Pagi!

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 9 Mei 2015 pada 9:14 pagi PDT

 

 

di belakang tabir @ taylorswift

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 17 Mei 2015 pada 9:38 malam PDT

 

 

Vera Wang !! Merasa seperti puteri lagi.

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 4 Mei 2015 pada 7:45 malam PDT

 

BERKAITAN: Selena Gomez dan Charlie Puth Pratonton Duet Baru mereka dalam Video Adorable

Jun:

Rutin

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 28 Jun 2015 pada 11:13 pagi PDT

Julai:

 

Senang sekali sehingga saya bergerak terlalu banyak dan @byjakebailey menjadi marah pada saya

Foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 29 Julai 2015 pada 8:41 pagi PDT

 

 

Foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 25 Jul 2015 pada 10:00 pagi PDT

 

 

Saya adalah gadis paling beruntung, paling gembira hari ini. Terima kasih banyak untuk semua hasrat bday !! Saya suka membesar dengan ANDA.

Sebuah foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 22 Jul 2015 pada 8:47 pagi PDT

 

Ogos:

Saya mempunyai tarikh terpanas #jussayin #vmas

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 30 Ogos 2015 pada 5:22 petang PDT

September:

 

Moments di mana saya boleh melarikan diri dengan selamat sedikit

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 28 Sep 2015 pada 2:53 pagi PDT

 

 

REVIVAL 10.9

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 8 Sep 2015 pada 1:00 malam PDT

 

Oktober:

 

Ia agak sukar untuk keluar malam ini tetapi saya akan berbuat apa-apa untuk @kystyle – dia layak menerima penganugerahan malam di #InStyleAwards dia membuatkan kita wanita berasa cantik sentiasa x

Gambar yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 26 Okt 2015 pada 10:21 malam PDT

 

 

The roomie / bae mencintai saya (hanya untuk kita) Saya FREAKING OUT. Album itu keluar !!!! Kebangkitan!!!!

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 9 Okt 2015 pada 12:12 pagi PDT

 

BERKAITAN: Tonton Selena Gomez dan Angels Secret Angels Lip-Sync “Hands to Myself”

November:

 

@taylorswift – kami hanya muncul. Terima kasih kerana menjadikan kami dan semua wanita cantik berasa cantik

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 18 Nov 2015 pada 11:06 petang PST

 

 

#vsfashionshow

Satu foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 10 November 2015 pada 5:56 petang PST

 

 

50 juta – Saya sayang kalian. Anda membuat saya tersenyum. Dan saya suka diam-diam mengintai beberapa halaman anda.

Foto yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 8 Nov 2015 pada 12:34 petang PST

 

Disember:

 

Paul datang untuk memberi saya anugerah saya untuk @billboard wanita dalam muzik!!!

Gambar yang disiarkan oleh Selena Gomez (@selenagomez) pada 11 Disember 2015 pada 12:30 PST

 

 

comin soon @stevenkleinstudio hehe