Anak Debra Messing Adalah Semua Meningkatkan dan Menonjol di Karpet Merah

Sukar untuk percaya Debra Messing sudah menjadi ibu remaja.

Sebagai Will & Grace bintang melanda Hollywood untuk menerima bintangnya di Walk of Fame Jumaat, anak lelaki berusia 13 tahun, Roman Walker Zelman, adalah tepat di sebelahnya. Dia tersenyum dan memberikan pose yang mengagumkan ketika dia duduk bersamanya selepas dia diabadikan dalam simen.

Zelman membawa fesyen A-game ke acara itu dengan baju hitam dengan kemeja biru dan ikat di bawahnya. Dia memadankan kebingungan ibunya, memandangkan dia pergi glam penuh untuk acara ini, memakai pakaian bertekstur emas bertali bahu yang cinched di pinggang. Pernah ahli fesyen, pelakon itu selesai melihatnya dengan gelang emas dan anting-anting pernyataan emas, dan memakai kunci merah ke satu sisi.

VIDEO: Gaji Real-Life daripada 8 Watak TV

 

“[Saya] tidak pernah [bermimpi ini boleh berlaku],” katanya Hiburan Malam ini. “Saya dibesarkan di sebelah ladang di Rhode Island. Impian saya adalah menjadi pelakon yang bekerja dan akhirnya melakukan Broadway di New York City.” Beliau meneruskan, “Saya telah memenuhi semua impian saya dan hari ini … ia akan membawa saya masa yang lama untuk memproses ini.

RELATED: 24 Unforgettably Extra Outfits Debra Messing Memakai Will & Grace

Anak lelaki Messing bukanlah satu-satunya yang dapat menunjukkan betapa sayangnya pada masa yang besar. Rakan-rakannya Mariska Hargitay, Sophia Bush, dan Connie Britton juga berada di sana untuk menyokongnya. Hargitay menyentuh rakannya dalam ucapan: “Kepada saya, hampir 95 peratus persahabatan, mungkin lebih banyak, hanya muncul, hanya ada di sana-dan Debra Messing dapat mengadakan seminar untuk muncul,” katanya kepada orang ramai. “Saya tidak dapat memberitahu anda betapa saya mengagumi ketaksuban anda.”

Debra Messing Hollywood Walk of Fame - EMBED
FeatureflashSHM / Shutterstock

“Apa yang terang, berharga, penting, cantik, setia, beraneka ragam, cahaya yang berterusan yang telah anda-dan anda-dalam hidup dan kehidupan saya yang begitu banyak orang, saya fikir itulah sebabnya kami suka bintang-bintang. Di sana, mereka setia, mereka benar, mereka selama-lamanya. ” Dia berkata, mendorong Messing (yang hampir tidak dapat melalui ucapannya sendiri) untuk menghilangkan air mata. “Kami mencintai awak, saya akan bercakap untuk semua orang.”

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

− 1 = 6

map