Bertemu Teror Malam pada tahun 1927, Jelajah Baru Jack Antonoff

Menamakan band anda selepas gangguan tidur yang mengerikan tidak merupakan cara yang pasti untuk menarik pangkalan peminat setia, tetapi entah bagaimana Night Terrors of 1927 menjadikannya berfungsi. Duo synthpop yang terdiri daripada Jarrod Gorbel (sebelum ini Tajuk Kehormat) dan Blake Sennett (sebelum ini dari Rilo Kiley), yang mirip dengan campuran Brandon Flowers dan The Cure, telah mendapat kultus yang mengesankan berikut, dan, selepas pelepasan EP yang berjaya kejatuhan ini, akhirnya meletakkan usaha pertama mereka yang paling panjang, Segala-galanya Muncul Roses (keluar sekarang).

BERKAITAN: Merrill Garbus daripada Tune-Yards pada Fusing Art, Music, dan Style onstage

Band ini menyambut debutnya dengan hebat dengan set spellbinding Malam lewat dengan Seth Meyers (memaparkan Dee Dee Penny dari The Dum Dum Girls), dan, kemudian pada musim bunga ini, ia dijadualkan dibuka untuk Bleachers dalam lawatan dan melaksanakan sebagai sebahagian daripada barisan tahun Coachella tahun ini. Kami terperangkap dengan Gorbel dan Sennett sebelum pesta peluncuran album mereka di Rose Bar di Gramercy Park Hotel di N.Y.C. Berikut adalah petikan dari perbualan kami:Bagaimana awak berdua mula berkumpul?

Jarrod Gorbel: Seorang teman bersama merujuk saya kepada Blake sebagai seseorang yang berpotensi menghasilkan album solo saya, jadi saya berpindah ke Pantai Barat dan memanggilnya dan memintanya untuk berjaga-jaga. Tiada matlamat akhir selain daripada percubaan muzik.

Adakah anda berdua menembak untuk pemergian lengkap dari Rilo Kiley dan Tajuk Kehormat?

Blake Sennett: Saya tinkering dengan mengubah bentuk seni dan menggoda dengan beberapa jenis pengubahsuaian, sama ada persaraan, atau menjadi pengarah filem, atau membuat muzik dengan cara yang sama sekali baru. Jarrod muncul dan saya betul-betul bekerja dengan motosikal. Dia tinggal di rumah saya selama sebulan ketika kami menghasilkan albumnya, dan kami benar-benar tidak saling mengenali antara satu sama lain. Saya tidak pernah fikir saya akan mendengarnya lagi.

Bagaimanapun, hubungan itu tidak berubah menjadi album yang penuh?

Sennett: Ia berlaku dengan sangat mudah. Saya dapat memberitahu segera Jarrod sangat fokus. Dia datang dengan mengetahui apa yang kami lakukan. Kemudian kami meletakkan beberapa lagu dalam talian, dan itu sahaja. Perkara seterusnya yang anda tahu Atlantic Records memanggil anda berkata, “Mari pesta.”

BERKAITAN: Estelle di Album Baru Her Cinta sejati dan Tidak Menjadi Wonder One-Hit

Adakah terdapat apa-apa kepentingan untuk “Night Terrors” dalam nama band?

Sennett: Kami berdua telah mengalami malam yang baik.

Gorbel: Dia mempunyai idea, dan saya adalah orang yang membuat senarai. Teror Malam pasti ada di sana, dan jumlahnya datang kemudian.

Sennett: Ia adalah lumpuh tidur-bukan kegelapan malam sebenar. Teman wanita saya mempunyai perkara yang sebenar, dan ia adalah gnarly. Dia berputar di atas katil seperti penipu dengan semua penutup yang melilitinya, menjerit.

Itu menakutkan. Mengapa 1927?

Sennett: Terdapat beberapa “Night Terrors” lain di luar sana, jadi kami terpaksa mendapatkan sedikit kreatif. Kami fikir, mari kita buat setahun, dan apa tahun paling bahagia yang mungkin kita fikirkan? Jadi, tepat sebelum [pasaran saham] terhempas [dari tahun 1929].

Apakah ia seperti menembak video muzik untuk “Sentiasa Ambil Balik”? Anda berada di bawah air untuk kebanyakannya.

Gorbel: Kesempatan itu seperti mimpi. Scott Rhea sangat mengagumkan, tetapi pengeluaran sebenar agak jelek. Pelatih skuba Blake, jadi dia tidak mempunyai masa yang sukar seperti saya.

Sennett: Mereka mengurangkan perbelanjaan sedikit, jadi mereka tidak memanaskan kolam, dan mereka tidak mempunyai tuala untuk kami-kami melakukannya pada waktu malam di padang pasir, di mana ia adalah 30 darjah. Kami akan keluar dari kolam dan berjalan ke arah lampu gergasi untuk kehangatan. Ia adalah satu set gerila.

Gorbel: Saya mempunyai pemotretan untuk pergi ke pantai sebagai seorang kanak-kanak di mana anda sedang beku dan gigi anda sedang bercakap-cakap. Kami juga terpaksa memakai berat di sekeliling pinggang kami supaya kami tinggal di bawah air. Ia berbaloi, walaupun!

Tonton video muzik untuk “Sentiasa Ambil Balik” di bawah, dan beli Segala-galanya Muncul Roses untuk $ 6 dari iTunes Store.

BERKAITAN: Temui Band yang Saat Ini di Radar Kami Sekarang!

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

35 + = 37

map