Billy Bob Thornton Mengumumkan Kenapa Perkahwinannya kepada Angelina Jolie Datang Ke Akhir

Awal tahun 2000 mempunyai semuanya: Von Belanda topi, TRL, dan, yang paling penting, perkahwinan antara Angelina Jolie dan Billy Bob Thornton.

The Goliath bintang baru-baru ini membuka pernikahannya kepada isteri kelima, Jolie yang bermula pada tahun 2000 dan berakhir pada tahun 2003. 

“Saya melihat masa itu sebagai masa yang hebat,” kata Thornton mengenai hubungan semasa episod baru-baru ini HFPA dalam Perbualan podcast.

“Angie masih menjadi kawan saya dan dia seorang yang hebat dan dia banyak berbuat demikian,” katanya. “Dia membuat filem yang penting untuknya sama ada mereka berjaya atau gagal, dia masih melakukan apa yang dia percaya dan saya akan sentiasa menghormati dia untuk itu.”

Thornton, yang pada tahun 2014 berkahwin dengan Connie Angland, ibu kepada anak perempuannya yang berusia 13 tahun, juga mendedahkan mengapa hubungan beliau dan Jolie berakhir. Ia benar-benar merebus ke satu perbezaan utama yang tidak dapat dipertikaikan: gaya hidup mereka.

“Hers adalah gaya hidup global dan saya adalah gaya hidup agoraphobic,” dia bergurau, merujuk kepada kehebatan Jolie untuk mengembara dunia bukan sekadar menembak filem, tetapi untuk menangani krisis kemanusiaan global sebagai Duta Besar PBB. “Jadi itulah sebabnya, itulah satu-satunya sebab kita mungkin tidak bersama, mungkin. Terdapat jalan yang berbeza dalam kehidupan yang kita mahu ambil. “

Sudah tentu, tiada wawancara Billy Bob yang lengkap tanpa memahatkan vials yang terkenal di antara satu sama lain darahnya dan Angelina memakai leher mereka semasa perkahwinan.

BERKAITAN: Brad Pitt dan Angelina Jolie Telah Mencapai Perjanjian Jagaan

Ron Galella Archive - File Photos 2010
Ron Galella, Ltd./Getty Images

“Kalung itu adalah satu perkara yang sangat mudah, ‘Mari kita mencucuk jari kita dengan pena dan mencium darah sedikit di sana dan ketika kita jauh dari satu sama lain, kita akan memakai kalung,'” jelasnya. “Ia mudah. Tetapi pada masa itu ia keluar dalam akhbar itu kedengaran seperti kami memakai baldi darah di leher kami. “

Baiklah, Billy-apa sahaja yang anda katakan … 

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

8 + 1 =

map