Chris Pine Bercakap tentang Moment Crying yang terkenal di Oscars

The 2015 Oscars mempunyai banyak detik yang tidak dapat dilupakan, termasuk reaksi emosi Chris Pine terhadap prestasi Common dan John Legend “Glory” yang bergerak, sebuah adegan yang kini hidup dalam kegagalan Internet. (Atau, dalam kes ini, GIF-amy.) “Ia adalah persembahan yang hebat dan ia benar-benar bergerak, dan banyak orang memberi saya banyak crap untuknya,” kata Pine semasa lawatannya ke The Late Show Akhir dengan James Corden (bersama rakan senegara Oscar-stealer Patricia Arquette) pada hari Selasa. Tetapi tragedi sebenar untuk Pine bukan reaksi, sebaliknya, “Sebagai seorang pelakon, ini satu-satunya masa dalam hidup saya, saya akan dapat menghasilkan satu meruntuhkan pipiku.”

BERKAITAN: The 10 Best Moments Dari 2015 Oscar 

Tuan rumah James Corden mempunyai tindak balas yang berbeza sepenuhnya mengenai kegusarannya dengan air mata Pine, bergurau, “Apa yang menjengkelkan ketika saya menangis, saya tidak kelihatan hebat Ketika saya menangis, saya kelihatan menjijikkan. kacak sementara mereka menangis? ” (Jawapannya, tentu saja, tidak.)

Walaupun Corden tidak menumpahkan air mata, Pine mendapat jab yang lucu dengannya Ke dalam hutan bersama bintang ketika ditanya siapa orang kegemarannya yang ditetapkan. (Ternyata, ia adalah cengkaman bernama Johnny.)

Tonton chatting Chris Pine dengan James Corden mengenai Oscars dan Ke dalam hutan ditetapkan dengan mengklik pada video di atas. 

BERKAITAN: Anna Kendrick Menjelaskan Bagaimana Chris Pine Membuat Dia Kurangkan Pada Set of Ke dalam hutan 

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

3 + = 8

map