Dapatkan Tahu Fox, Wajah H & M Suka Kempen Kejatuhan Muzik

Pemenang anugerah Grammy Louisa Rose Allen, juga dikenali sebagai Foxes, adalah wajah kejatuhan H & M Loves Music 2015. Lagunya “Kejelasan” dengan Zedd meletakkannya di atas peta, tetapi dia bersedia untuk berdiri sendiri dengan perhatian. Bukan sahaja berusia 26 tahun mewakili peruncit teratas, album keduanya, bertajuk Semua yang saya perlukan– yang termasuk hit “Body Talk” terkini pada bulan Februari. Dengan begitu banyak berlaku, InStyle akhirnya mendapat pegangan artis British di telefon selepas pembebasan koleksi H & M di seluruh dunia bulan lepas. “Tidak ada formula yang jelas untuk gaya dan muzik saya,” katanya. “Kadang-kadang saya rasa seolah-olah lagu itu adalah perkara kecil yang diberikan kepada saya.” Inilah yang anda perlu ketahui:

Dia tidak pernah membiarkan artis lain mempengaruhinya.
Kembali pada 2013, Zedd mendengar muzik Foxes dan meminta beliau untuk bekerjasama melalui e-mel. “Ia hebat bekerja dengannya kerana dia tahu apa yang dia mahukan,” katanya. “Plus dia lelaki paling manis yang pernah membantu.” Pada masa yang sama, “Ia agak mencabar untuk tidak membuat trek EDM yang besar selepas ‘Kejelasan,’ tetapi saya tahu saya perlu melakukan perkara saya sendiri.” Membezakan dirinya dari artis lain menjadikannya lebih mudah untuk membuat album keduanya. “Saya sudah tahu apa yang saya mahu katakan, apabila saya bersama pemuzik lain, saya menulis untuk diri saya sendiri,” katanya. Semua yang saya perlukan ciri penyanyi utama Bastille, Dan Smith, dan sepenuhnya mewakili gaya muzik eksperimennya. “Ia adalah album yang saya selalu mahu melepaskan,” katanya.

Rubah for H&M Embed 2
Photo courtesy

BERKAITAN: 6 Sebab Kita Tidak Boleh Berhenti Mendengar Sam Hunt

Dia memerah mengenai kesepakatan H & Mnya.
Koleksi itu adalah campuran budak lelaki yang menemui gadis yang memaparkan keperluan yang diilhamkan oleh grunge. Dari bahagian atas renda ke jaket pengebom yang sempurna, keperibadian Foxes ‘membawa kebiasaan hidup dengan mudah. “Ia satu pasukan yang baik kerana saya pasti memakai pakaian itu,” katanya. Sekeping kegemarannya ialah pakaian kuning mustard (di atas). “Saya suka pakaian itu banyak, senang dan mudah dipakai,” katanya.

Dia keluar-Googles musang (seperti dalam haiwan).
Daripada hasil carian sebanyak 34 juta-plus yang anda dapat apabila anda “rubah” Google, penyanyi itu muncul sebagai yang pertama pada halaman pertama. (Sebenarnya, ia adalah laman Facebooknya, yang mempunyai 1,381,928 suka.) “Itu misi sejak permulaan, saya perlu keluar-Google rubah sebenar,” katanya bercanda. Dia mendapat nama samaran dari lagu yang dia tulis ketika dia masih muda bernama “Like Foxes Do.” Kemudian, dia berkata ibunya mempunyai impian tentang rubah yang membuat bunyi yang indah dan ia mengingatkannya tentang muzik Foxes. “Saya terpaksa pergi dengannya kerana ibu saya sentiasa betul,” katanya.

Fall Out Boy suka meletakkannya di kerusi pemandu.
Dia juga muncul dalam lagu Fall Out Boy “Hanya Satu Semalam.” Semasa penggambaran video muzik, ahli band itu memintanya untuk memandu untuk salah satu adegan. “Saya tidak boleh memandu!” dia mengaku. “Squished di belakang sebuah van, saya terpaksa membawa mereka ke atas sebuah taman. Itu menyenangkan, tapi bernasib baik mereka masih di sini.”

Dia boleh membuat mood.
Dengan rancangan fesyen New York, London, Milan dan Paris muncul tidak lama lagi, kami meminta pencinta fesyen untuk membuat senarai main sendiri yang dia mahu melihat di landasan. “Inilah campuran yang baik,” katanya. Nikmati!

  1. “Seperti A Rolling Stone,” Bob Dylan
  2. “Bersinar,” Tahun & Tahun
  3. “Body Talk,” Foxes
  4. “Elastik Jantung,” Sia
  5. “Kopi,” Miguel
Rubah for H&M Embed 1
Photo courtesy

BERKAITAN: 4 Pelajaran Kehidupan Kita Belajar dari Koktail dengan Icona Pop

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

27 − = 20

map