Demi Lovato Dedicates AMAs beliau “Maaf Tidak Maaf” Prestasi kepada Semua Hatter

Demi Lovato secara tidak sengaja enggan membenarkan pembenci itu.

Semasa pertunjukan Anugerah Muzik Amerika beliau “Sorry Not Sorry” pada hari Ahad, penyanyi “Confident” menggunakan malam itu sebagai peluang untuk mengambil sikap menentang buli selepas memukul permaidani merah dengan Danica Roem, orang transgender terbuka pertama yang dipilih dan untuk berkhidmat di dewan peringkat Virginia.

“Kami berhubung kerana saya mendengar kisahnya. Saya hanya terinspirasi sepenuhnya oleh itu, “kata Lovato kepada E! Berita mengenai permaidani merah. “Cerita saya dengan ‘Sorry Not Sorry’ adalah tentang membuli, dan saya mahu mempunyai dia dalam penonton dengan saya malam ini kerana saya rasa kita telah melalui beberapa perkara yang sama dan sekarang kita dapat berkongsi pengalaman ini bersama-sama.”

Demi Lovato Danika Roem
Neilson Barnard / Getty

Setelah membuka peluang tentang kempen politisi yang sangat bersemangat dengan M.O. anti bullying, Lovato mengambil alih panggung untuk menyebarkan mesej penerimaannya di luar Tinseltown. Dia memberitahu orang ramai, “Sangat benci di dunia ini.”

Mesej rata-rata dan mesej-mesej gemuk melantun di skrin di belakangnya sementara pemain berusia 25 tahun itu yang memakai jumpsuit hitam berlian buatan hitam semasa persembahannya berterusan, “Kita perlu bangkit di atas. Dan jangan sekali-kali mengatakan maaf “sebelum melancarkan rendition yang membangkitkan semangatnya yang kuat dari album barunya Tell Me You Love Me.

VIDEO YANG TERKAIT: The Best Moments Dari Anugerah Muzik Amerika ke-45

 

Satu lagi sebab mengapa kita mendapat lagu kebangsaan gadis ini diulangi!

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

+ 68 = 77

map