Demi Lovato’s Childhood Bullies Adakah Jadi Sengit Mereka Petisyen untuk Bunuh Diri Beliau

“Saya sebenarnya mempunyai kebimbangan mengenai wawancara ini … kerana kali terakhir saya melakukan temu bual dengan ini, saya berada di kokain,” kata Demi Lovato sambil melutut ke dadanya. “Ia dipanggil tetap kuat.”

Pengakuan menandakan yang pertama banyak di Demi Lovato: Hanya Complicated, pandangan mentah dan nyata pada kehidupan bintang muzik, di mana dia mengambil peminat melalui pengalaman yang membuatnya membuat dia yang sekarang. Dari pertempuran dengan penyalahgunaan bahan dan gangguan makan hingga akhir hubungan enam tahun dengan Wilmer Valderrama dan kesan bapanya meninggalkan keluarganya ketika dia masih kecil, dokumentari YouTube baru merangkumi semua.

Menjelang perdana L.A. projek di Hollywood Roosevelt pada 11 Oktober, InStyle bercakap dengan Lovato tentang dokumentasi, wahyu-wahyu di dalamnya, dan mengapa dia memilih untuk meletakkan begitu banyak di sana sekarang. “Saya mahu menjadi terbuka dan jujur,” katanya kepada kami. “Saya telah banyak berkembang pada tahun lalu melalui pemecahan, dan sekarang saya seperti wanita tunggal, bebas ini yang meneroka kehidupan sebagai pemain berusia 25 tahun. Saya dapat menunjukkan kepada peminat saya, dan mereka tidak melihat bahagian saya lagi. “

Lovato berkata bercakap tentang perkara-perkara di kamera adalah “sangat sukar,” khususnya ketika dia membincangkannya dengan bekasnya Itu menunjukkan 70-an bintang. “Apabila anda pergi begitu selesa dengan orang lain untuk menyedari bahawa anda memerlukan masa untuk diri sendiri dan anda perlu berkembang, anda tidak bersedia untuk komitmen penuh, itulah perkara yang sangat sukar untuk ditelan,” katanya. “Melangkah ke hadapan seperti itu adalah sesuatu yang sangat mencabar juga.”

Ia begitu mencabar bahawa dia “kambuh” menjadi bingung dan membersihkan kerana itu. “Ia sesuatu yang saya masih perjuangan,” katanya. “Saya sedar bahawa dengan masa ia menjadi lebih mudah, saya tahu jika saya terus berjuang, saya akan ke bahagian lain.”

BERKAITAN: Demi Lovato Bercakap Mengenai Insiden Yang Membawa Kepada Rehab

Semasa dokumentari itu, Lovato juga terperinci cara dia dibuli sebagai seorang kanak-kanak dan mendedahkan bahawa terdapat juga petisyen bunuh diri yang beredar di sekeliling sekolahnya yang memanggilnya untuk membunuh dirinya sendiri. Melihat belakang, penyanyi itu berkata dia akan memberitahu dirinya yang lebih muda “kau cantik, dan ia akan menjadi OK.”

Dia meneruskan, “Jika saya dapat kembali pada waktu saya akan memberitahu diri saya sendiri ‘anda akan diterima untuk siapa anda, dan siapa yang anda cintai, dan perkara-perkara yang telah anda lalui, orang akan tetap mencintai anda. Hanya terus jujur ​​dan terbuka. “

VIDEO: Transformasi Demi Lovato Melalui Tahun Ini

 

Ini adalah mesej yang Lovato berharap peminatnya akan mengambil dari dokumen itu. “Saya rasa sangat penting bahawa peminat saya belajar mencintai diri sendiri, dan penting untuk mencari diri mereka dalam perjuangan dan kejayaan mereka, dan tahu bahawa ia akan menjadi OK,” katanya. “Tidak kira apa yang mereka alami, tidak kira betapa sukarnya perjuangan mereka, ia akan menjadi OK.”

BERKAITAN: Menonton Demi Lovato Menghidupkan Kiss Pertama dengan Joe Jonas Akan Memberikan Anda Rama-rama

Berikutan wawancara kami, Lovato menghadiri majlis perasmian filem di Fonda Theater di Hollywood. Ketika peminat bersorak namanya, dia berjalan keluar dengan gaun Elena Reva yang tersusun tanpa tali. Dan di kalangan rakan-rakan seperti Paris Hilton, ibu Lovato, Dianna Hart, bersedia menghadiri, yang dikatakan Lovato membuatnya sedikit gugup.

“Saya bercakap mengenai topik dewasa, dan saya fikir ibu saya datang ke malam perdana ini, saya hanya mahu menjadi seperti, menutupi telinga anda,” katanya kepada kami dengan ketawa. “Saya bercakap mengenai kehidupan seks saya. Saya hanya mahu menjadi seperti, jangan dengar. “

Tonton Demi Lovato: Hanya Complicated di YouTube dalam video di atas.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

60 − 58 =

map