Emma Roberts Mendedahkan Mengapa Dia Tidak Boleh Tunggu untuk menjadi 30-an

Tumbuh di mata awam bukanlah sesuatu yang mudah. Sebagai orang dewasa, terdapat beberapa orang yang menyalurkan perhatian dan mengubahnya menjadi sesuatu yang produktif, penuaan anggun ketika mereka masuk ke dalam mereka sendiri. Emma Roberts begitu saja jatuh ke dalam kategori itu. Lihatlah lebih jauh daripada kempen #aerieReal baru-baru ini untuk bukti. Walaupun kebanyakan mungkin akan menghindarkan diri daripada berpose dalam kempen kebangsaan tanpa jaringan keselamatan selepas bantuan pengeluaran, Roberts menemui cabaran itu dan dengan mudah menariknya seperti pro. Tetapi ternyata, keyakinan diri yang diamanahkannya ia tidak selalu ada.

“Ketika saya masih muda, orang selalu menarik saya ke arah yang berbeza dan bertindak dengan cara tertentu,” katanya InStyle, memanggil tekanan yang dihadapinya. “Apabila anda seorang pelakon, apabila anda sentiasa berpeluang, di atas permaidani merah, orang cuba membuat sesuatu yang anda tidak.”

BERKAITAN: Emma Roberts yang Dibintangkan dalam Kempen Tanpa Iklan Aerie

Faktor dalam tekanan Hollywood yang tidak realistik, dan tekanan itu kelihatannya tidak dapat ditanggung sepenuhnya. Jadi bagaimana dia berurusan?

“Ia penting untuk terus bersungguh-sungguh untuk diri saya sendiri. Hanya apabila saya bertukar 24 awal tahun ini, saya mula mendapat pemahaman yang lebih baik dalam kehidupan saya, tentang siapa saya,” katanya. “Sebahagian daripadanya adalah apabila anda semakin tua, ia menjadi lebih baik. Ia menyegarkan dan memberi inspirasi apabila rakan saya berusia 30-an dan 40-an mengatakannya.”

Roberts, yang telah bijak melepasi tahun-tahun beliau, telah agak lama sebelum dia mencecah 30, tetapi sehingga itu, dia menekankan pentingnya sekelompok sahabat. “Tidak ada cattiness antara teman wanita saya-mereka lebih seperti saudara perempuan,” katanya. “Beberapa tahun yang lalu, saya mempunyai pemecahan rakan, kerana saya lebih baik tanpa negatif dan ketoksikan. Untuk mengelilingi diri anda dengan orang yang baik dan setia, saya fikir ia adalah kunci.”

BERKAITAN: Emma Roberts Menerangkan Kenapa Dia Stuffs Kasutnya dengan Tisu

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

25 + = 26

map