Gula: Live Star Vanessa Hudgens Terima kasih Peminat dengan Mesej Emosi Selepas Kematian Ayahnya

Bapa Vanessa Hudgens meninggal dunia pada Sabtu malam selepas pertempuran panjang dengan kanser, dan bintang itu menyampaikan prestasi yang tidak dapat dilupakan dalam penghormatannya pada hari Ahad Grease: Live. Hudgens memainkan Rizzo, pemimpin wanita Pink Pinky, dan menuangkan hatinya dan jiwa ke dalam solatnya yang menyayat hati, “Ada Adakah Perkara-Perkara yang Lebih Buruk Saya Boleh Lakukan.”

Sokongan dibanjiri dari selebriti dan peminat, memuji prestasi pelakon dan kekuatannya selepas berurusan dengan tragedi peribadi. Pada malam Isnin, Hudgens mengambil media sosial untuk mengucapkan terima kasih kepada semua orang atas cintanya dan sokongan mereka.

Saya tidak boleh percaya @gogrease adalah OVER! Pembukaan Grand dan penutupan besar. Terima kasih kepada semua orang yang menonton dan menyokong saya malam tadi. Melakukan #greaselive adalah salah satu pengalaman yang paling luar biasa dan saya sangat gembira anda menyukainya seperti yang saya lakukan. Sehingga masa depan Rizz … ❤️ #pinkladyforlife

Foto yang disiarkan oleh Vanessa Hudgens (@vanessahudgens) pada

“Terima kasih kepada semua orang yang menyaksikan dan menyokong saya malam tadi. Melakukan #greaselive adalah salah satu pengalaman yang paling luar biasa dan saya sangat gembira anda menyukainya seperti yang saya lakukan. Sampai kali seterusnya Rizz … “tulisnya.

BERKAITAN: 7 Momen Paling Tidak Dapat Dilupakan dari Grease: Live

Acara menunjukkan penghormatan kepada ayah akhir Hudgens selepas kejadian akhir: “Dalam ingatan penuh kasih kepada Greg Hudgens. 22 Jun 1950 – 30 Januari 2016.”

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

+ 85 = 95

map