Hope Hicks Berundur sebagai Pengarah Komunikasi White House

Ia rasmi: Harapan Hicks meninggalkan Gedung Putih.

Pengarah Komunikasi White House yang berusia 29 tahun itu dinamakan jawatannya pada September 2017, selepas bekerja rapat dengan Presiden Donald Trump semasa kempen presidennya.

Dia mengumumkan perletakan jawatannya dari peranan Rabu, satu hari selepas memberi keterangan selama lapan jam sebelum Jawatankuasa Intelijen House mengenai campur tangan Rusia dalam pemilihan presiden. Semasa keterangan persendirian, dia dilaporkan mengakui bahawa dia telah mengatakan kebohongan putih dalam pekerjaannya.

Harapan Hicks
Andrew Harrer-Pool / Getty

Menurut The New York Times, Hicks merancang untuk meninggalkan tugasnya dalam beberapa minggu yang akan datang dan tidak mengumumkan apa yang akan dilakukan kerjaya seterusnya. Dia berkata dia mempunyai “kata-kata tidak” untuk mengucapkan terima kasih kepada Presiden Trump.

“Harapan adalah cemerlang dan telah melakukan kerja yang hebat selama tiga tahun yang lalu,” kata Trump Masa. “Dia sama pintar dan bijak ketika mereka datang, orang yang hebat. Saya akan terlepas memihak kepada saya, tetapi apabila dia menghampiri saya tentang mengejar peluang lain, saya benar-benar memahami. Saya pasti kami akan bekerjasama sekali lagi pada masa akan datang. “

Di bawah, lihat lima perkara yang anda mungkin tidak tahu mengenai model bekas yang menjadi latar belakang pembimbing presiden.

1. Dia tidak berniat masuk ke dalam politik.

Hicks bekerja untuk garis fesyen Ivanka Trump apabila dia ditarik oleh Donald. “Encik. Trump memandang saya dan berkata, ‘Saya berfikir untuk berlari untuk presiden, dan anda akan menjadi setiausaha akhbar saya,’ “kata Hicks New York majalah. “Saya fikir ia adalah ‘tahun orang luar’. Ia membantu untuk mempunyai orang dengan perspektif orang luar.”

2. Dia bermain lacrosse kolej.

Hicks berada di pasukan lacrosse universiti selama empat tahun kolej di Southern Methodist University. “Dia sangat pintar dan membawa itu ke lapangan dalam setiap pertandingan … Apabila diperlukan, dia membawa pasukan dan akan mencetak gol, tetapi lebih suka membantu,” kata jurulatih lacrosse bekas, Liz Holmes kepada Post Washington.

BERKAITAN: Lawan Yang Paling Terbesar Donald Trump Tidak Berjanji untuk Menjalankan pada tahun 2020

3. Dia membantu tweet Trump.

Sebagai setiausaha akhbar calon presiden, dia mengambil keputusan dari Trump untuk tweetnya, menurut The Washington Post.

4. Dia adalah bekas model.

Hicks adalah model Ralph Lauren, pernah berkhidmat sebagai model untuk koleksi Ivanka, dan bahkan muncul di sampul buku untuk Gossip Girl spin, The It Girl.

Harapan Hicks It Girl Book Cover - Embed
Kesopanan

5. Perhubungan awam berjalan dalam keluarga.

Bapanya, Paul B. Hicks III, berkhidmat sebagai naib presiden komunikasi di NFL. Kakeknya adalah pengurus umum perhubungan awam untuk Texaco. Hicks, nampaknya, ditakdirkan untuk PR.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

− 1 = 4

map