Ini Adalah Bagaimana Emma Roberts Dapat Menjadi Watak sebagai Chanel Oberlin di Queens Scream

Dua tahun, empat musim lalu, Stuart Vevers membuat koleksi pertama untuk jenama Warisan Amerika sebagai Jurulatih kreatif eksekutif. Dia memperkenalkan kot beruang teddy dengan cuddly, bercetak bercampur, dan kasut bandar-sejuk yang bukan hanya menarik pangkalan peminat yang cukup kukuh di kalangan set fesyen, tetapi juga elit selebriti. Kes keutamaan: Emma Roberts, yang memegang kerusi barisan depannya pada musim luruh Coach fall / winter 2016 semasa Minggu Fesyen New York dengan nombor cetak yang cukup dicampur, yang, sebaliknya, sebenarnya adalah bahagian atas dan skirt.

“Semua cetakan di Jurulatih sangat menyeronokkan untuk dicampur dan dipadankan,” katanya kepada kami sambil menunjuk ke arahnya (di atas). “Saya suka bahawa anda boleh membuat semua keping anda sendiri.

BERKAITAN: Lihat Bintang di Barisan Depan di New York Fashion Week

Satu bahagian, terutamanya, bahawa dia sendiri yang dibuatnya adalah sepasang leopard-print Boot buku pedal yang Roberts bersumpah dia memakai dengan segala-galanya, seluar jeans, jeans, pakaian, rok, kamu namakannya. Dari perbualan kita, menjadi semakin jelas bahawa gaya luar tugas Roberts adalah berbeza dengan wataknya di atas watak Chanel Oberlin dari siri TV Menjerit Queens, Thriller komedi memukul itu (berita baik!) telah diperbaharui untuk musim kedua.

“Saya sangat teruja-saya sangat menyukai Chanel,” kata Roberts. “Saya telah berkabung sejak musim pertama berakhir, dan saya sangat teruja untuk membawanya semula dalam musim kedua.”

Roberts tidak mempunyai apa-apa intel mengenai musim kedua lagi, tetapi dia berkata dia merancang untuk mendapatkan beberapa bahagian dalam ketika dia makan malam dengan Ryan Murphy. Dan sebagai orang yang sangat baik IRL, kita terpaksa tahu: Bagaimana anda masuk ke dalam watak? (Bagi mereka yang tidak melihat persembahan, Chanel bukan orang yang paling menyenangkan, untuk meletakkannya dengan sedikit.)

“Baiklah, yang kedua kamu memakai stilettos dan pakaian gila yang diliputi bulu pada pukul 6 pagi, kamu tidak mempunyai pilihan selain menjadi watak,” katanya ketawa. “Saya juga minum banyak kopi apabila saya bermain Chanel. Banyak kafein-ini satu-satunya cara saya boleh mendapatkan semua garis-garis tersebut tepat pada waktunya.”

Jeritan Queens Show embed
Steve Dietl / FOX
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

16 − = 15

map