Ini Adalah Bagaimana Gwyneth Paltrow Merasakan Mengenai Ancaman Kematian Brad Pitt Terhadap Harvey Weinstein

Bulan selepas skandal Harvey Weinstein pertama kali mengguncang Hollywood, Gwyneth Paltrow sedang menangani pertemuannya sendiri dengan pengeluar yang dihina, yang pertama kali didedahkan dalam Masa New YorkEkspo pemenang Hadiah Pulitzer pada musim gugur lepas.

Semasa perbualan yang terang dengan Howard Stern, Paltrow membuka kerumitan pertemuan traumatiknya dengan Weinstein pada tahun 1995, di mana dia membuat lulus pada pelakon berusia 22 tahun itu di bilik hotel.

“Ia pelik,” katanya. “Saya bersendirian di dalam bilik dengannya. Ia keluar dari biru. Saya adalah orang buta. “

Selepas kejadian itu, Paltrow memberitahu teman lelakinya pada masa itu, Brad Pitt, yang kemudiannya berhadapan dengan Weinstein pada pembukaan Hamlet di Broadway.

“Ia seperti bersamaan melemparkannya ke dinding, dengan penuh semangat,” kata Paltrow mengenai ancaman Pitt terhadap pengeluar.

“Dia berkata, ‘Sekiranya anda membuatnya merasa tidak selesa lagi, saya akan membunuh anda’ atau sesuatu seperti itu,” dia teringat.

Ron Galella Archive - File Photos 2011
Ron Galella, Ltd./Getty Images

Sehingga hari ini, Paltrow berkata dia berterima kasih kepada Pitt atas keputusannya untuk melangkah masuk. “Saya menyukainya kerana ini,” katanya. “Ia sangat hebat. Dia memanfaatkan kemasyhuran dan kuasa untuk melindungi saya pada masa yang saya tidak mempunyai kemasyhuran atau kuasa lagi. “

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

34 − = 28

map