Jennifer Love Hewitt Memohon maaf untuk Melihat “Keruntuhan” pada Karpet Merah Pertama dalam 4 Tahun

Kita semua ada di sana-anda meneka pakaian anda atau rambut anda jatuh rata atau pencahayaan benar-benar tidak memuji-jadi anda hanya mula terlebih dahulu meminta maaf atas penampilan anda

Jennifer Love Hewitt, kami rasa anda.

Pelakon itu memasuki permaidani merah pertamanya dalam tempoh empat tahun semasa persembahan Fox’s Upfront pada hari Isnin, tetapi selepas dia melihat gambar-gambar malam itu, dia memutuskan untuk berkongsi kebimbangannya menerusi Cerita Instagram.

Jennifer Love Hewitt lead
Roy Rochlin

“Jadi kita pergi ke Front Up semalam dan tiada siapa yang memberitahu saya hari akan menjadi seperti 12 jam dan kelembapan akan hampir 100 peratus di New York jadi saya hanya perlu memohon maaf,” katanya. “Memakai pakaian hitam, bukan idea yang baik, itu A. B, tidak memakai hairspray yang cukup dan mengusik rambut saya, juga idea yang tidak baik.”

Hewitt kembali ke skrin kecil dengan peranannya pada Ryan Murphy 9-1-1, tetapi ini bukan debut yang dia harapkan.

“Saya hanya perlu memohon maaf atas kemusnahan saya melihat semua gambar yang keluar. Saya benar-benar lebat. Pada masa saya sampai ke permaidani merah, saya jujur lebur, “katanya.” Rambut saya rata, saya solek telah melepaskan wajah saya dan saya kelihatan seperti saya telah terlupa sepenuhnya Saya seorang pelakon dalam perniagaan ini yang sepatutnya kelihatan [sempurna] apabila anda melangkah di permaidani merah. “

BERKAITAN: Jennifer Love Hewitt Akhirnya Menyertai Instagram, dan Pos Pertama Beliau Epik

Biar jujur, kami suka Hewitt untuk kehebatannya sebagai seorang pelakon, dan tidak adil untuk mengkritik penampilan karpet merahnya (walaupun dari pandangan bahagian komen, dia adalah pengkritiknya yang paling buruk). Dia juga berhak untuk menariknya dengan anak perempuannya yang berusia 4 tahun, Autumn dan anak lelaki Atticus yang berusia 2 tahun. “[Ia adalah kali pertama saya melancong dengan kanak-kanak,” katanya. “Secara jujur, saya minta maaf, saya sepatutnya mendapatnya bersama.”

Walaupun semasa mengeluarkan permintaan maaf yang tidak perlu, dia tetap positif dan tertawa ketika dia menggambarkan keadaan itu.

“Itu bukan apa yang saya akan kelihatan seperti pada persembahan, saya akan mempunyai solek pada muka saya, saya tidak akan berpeluh, saya tidak akan dibebani dengan berada di hadapan permaidani merah dan krew lagi. Secara jujur, saya memohon maaf, “dia ketawa. “Saya sepatutnya mendapatnya bersama!”

Biarkan ia berkata: Dia mendapat bersama-sama dengan baik.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

63 − = 59

map