Johannes Huebl Mengenai Satu Hal yang Dia Memikulkan bahawa Olivia Palermo Benci

Bersedia untuk memberi isyarat kepada awww itu. Sebagai duta baru Republik Pisang, Olivia Palermo berada di musim bunga jenama 2017 di New York Fashion Week di Canoe Studios, di mana model memakai pakaian musim depan bersama-sama dengan pemilihan yang dijahit (dipilih tangan oleh OP sendiri). boleh didapati untuk pembelian sekarang. Dan siapa yang muncul untuk menyokongnya? Johannes Huebl, model suaminya yang juga menjadi peminat nombor satu.

“Hai!” kata Palermo, mengganggu wawancara ketika dia melihatnya di kalangan orang ramai. Malangnya, tunjuk ajar fesyen memisahkan mereka, tetapi kami diam-diam menjejaki Huebl, di mana dia memenangi kami dengan karisma dan cintanya untuk OP. 

“Saya bangga dengannya, dan Republik Pisang adalah sebuah syarikat yang hebat,” katanya kepada kami. “Saya fikir dia adalah orang yang sempurna untuk Pisang, dia mempunyai gaya yang sangat elegan, ia mudah, kreatif, dan saya melihat gambar dari kolaborasi.

BERKAITAN: Ini Adalah Apa Yang Menjadi Olivia Palermo untuk Hari

Sudah tentu semua perbincangan mengenai fesyen ini secara tidak langsung membawa kepada perbincangan tentang gaya pasangan mereka, yang kita semua tahu ada pada pesawat yang lebih tinggi dan tidak dapat dicapai. “Kadang-kadang orang menganggap bahawa kerana kita berpakaian dengan cara tertentu, kita menyelaraskan. Kadang-kadang ia berlaku, dia akan memakai baju denim, saya memakai baju denim, tetapi ia tidak pernah dirancang,” kata Huebl. “Kami berdua sangat kasual dengan pendekatan fesyen kami, kami tidak mengambil terlalu serius, kami memberikan tip lain, dan saya akan memberi pendapat saya. Secara peribadi, saya lebih suka orang klasik-saya suka kontras dan monokrom, dan saya tidak begitu berisiko apabila mencuba mencetak. “

“Dan ada satu perkara OP tidak suka?” kami tekan.

“Saya dibesarkan memakai Converses tinggi dan kadangkala saya memakainya dengan Bermudas atau seluar saya apabila ia terlalu panas pada musim panas, dan dia tidak peduli dengan Converse saya,” katanya dengan terang. “Ada satu atau dua perkara yang dia tidak suka, tetapi juga tidak penting kepada saya. Saya masih memakai percakapan saya.” Awak, Johannes. 

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

− 7 = 3

map