Kening Priyanka Chopra pada dasarnya adalah Kecantikan Kecantikannya

Tidak pernah meremehkan kuasa set kening yang baik-itu adalah falsafah Priyanka Chopra yang tahu dan amalan, walaupun dia tidak selalu menganggap gerbangnya menjadi titik kuatnya. Berita kepada kami, mengingat kepalanya adalah gambar yang biasanya kami sampaikan kepada juruteknik dahi kami untuk meniru. “Saya pernah benar-benar sedar tentang banyak perkara tentang diri saya, dan alis saya adalah kening tebal, tebal, tetapi sekarang, saya telah menjadikan mereka kekuatan saya,” kata bintang itu. InStyle pada suatu peristiwa untuk kempen #ChangeDestiny SK-II di New York City. “Semua orang mengatakan kening anda sepatutnya menjadi sepupu atau saudara perempuan, bukan kembar, tetapi saya bukannya kembar identik, dan saya pastikan mereka kelihatan seperti itu.” Ibu Chopra, yang juga hadir, bertindak sebagai penggerak di belakang perubahan pandangannya, dan menggalakkannya untuk membuat aspek unik yang terkuat, walaupun mereka tidak semestinya kegemarannya pada masa itu. “Semua orang tidak suka banyak perkara tentang diri mereka sendiri, sama ada hidung mereka, rahang, rambut, atau apa sahaja, tetapi jangan jadi malu dengan apa yang kelihatan seperti anda, dan jangan takut menjadi versi terbaik anda, “tambahnya. “Anda tidak boleh seperti orang lain, kerana anda dilahirkan seperti anda, anda perlu mencari apa yang unik tentang diri anda dan menjadikannya kekuatan anda. Itulah nasihat terbaik yang pernah saya dapatkan, dan itu dari ibu saya.”

BERKAITAN: Rahsia untuk Alis Perfect Priyanka Chopra

Tinjauan yang mengilhami Chopra berjalan seiring dengan SK-II, menjadikan perkongsian mereka untuk kempen #ChangeDestiny jenama itu setiap sekadar sesuai dengan kulit bintang sendiri. Walaupun ibunya seorang doktor dan seluruh keluarganya tinggal di bidang akademik, Chopra melencong dari laluan dan akhirnya berjaya sebagai pelakon. “Takdir dan kerja keras selalu ada di tangan. Sesetengah orang akan memberitahu anda bahawa anda tidak patut bertindak dengan cara tertentu, supaya kita menghormati sempadan kita terutama wanita,” katanya. “Anda perlu mengubahnya dan bertanya kepada diri sendiri, apakah versi terbaik saya yang boleh saya lakukan? Apa yang saya mahu lakukan Adakah saya mahu pergi ke angkasa? apa sahaja pilihan anda, itulah nasib anda jika anda sanggup bekerja keras. ” Sekarang ada moto kehidupan untuk mengulangi setiap hari jika kita pernah membaca satu.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

71 + = 74

map