Koleksi NYC Elie Tahari untuk Kohl Is Out Now, dan Sudah menjadi Celeb Favorite

Sejak pertama kali diumumkan bahawa Elie Tahari akan membawa garis-garis modennya dan jahitan yang luar biasa kepada Kohl dengan koleksi DesigNation, kami telah menunggu dengan nafas yang telah dipenuhi untuk debutnya. Dan benar untuk membentuk, pereka yang disampaikan, dengan barisan yang menakjubkan yang berfungsi, jika ada, sebagai mimpi yang sartorial untuk satu cinta-New York City.

“New York memberikan saya begitu banyak, saya datang ke New York pada umur 19 atau 20 tahun, dan ia telah mengubah kehidupan saya, semua yang saya pelajari adalah dari New York,” katanya. InStyle maksudnya. “Ia adalah ibu negara dunia.”

Pereka itu tiba di kota itu dari Israel pada tahun 1971 dengan kurang dari $ 100 dalam poketnya, dan sejak itu, dia telah membuat nama untuk dirinya sendiri untuk reka bentuk yang didambakannya. Lelaki itu juga mempunyai satu hari dalam penghormatannya (benar: Datuk Bandar Bloomberg ditetapkan 4 September sebagai Hari Elie Tahari untuk merayakan ulang tahun ke-40 pereka tahun lepas). Jadi, betapa tepatnya dia membawa estetika siap pakai kepada orang ramai? DNA Elie Tahari ada di sana, perancang itu menegaskan, melalui siluet yang sama dan sesuai.

“Reka bentuk-bijak, ia sejuk dan pinggul, dan nilainya mengagumkan. Kebanyakannya adalah di bawah $ 100, tetapi ia kelihatan seperti sekeping $ 1,000,” dia mengagumkan. “Kami menyampaikan produk terbaik kepada pengguna.”

Koleksi 55 keping mempunyai peralihan mudah, puncak berlapis, dan pakaian jacquard semuanya dicuci dalam palet warna yang ketat hitam, putih, dan kelabu (“warna NYC,” jelasnya), dengan sentuhan kuning menggambarkan teksi NYC dan munculnya kobalt biru (“ia adalah teduhan impian; ia adalah naungan Amerika”).

Tetapi apa yang benar-benar menonjol adalah cetakan bandaraya ikonik dan NYC yang berani dicap. Dan kelihatan seperti selebriti sudah menjadi peminat. Emmy Rossum melapisi pengebom hitam dan putih di atas pakaian mencetak pakaian kotadi atas, kiri), manakala Kate Bosworth mengambil pendekatan yang lebih santai dan berpasangan dengan NYC tee dengan pemotongan denim dan sandal flatle Robert Clergerie hitam (di atas, betul). Olivia Palermo mengangkat palet warna top georgettenya (imej itu sebenarnya ditembak terus dari tingkap pameran Elie Tahari, pereka bentuk mendedahkan) dengan skirt midi putih, klac kuning dan tumit lengan hitam (di bawah). Dan akhirnya, Sophia Bush mengerjakannya dalam warna kelabu dengan jaket motosikal, sarung tangan berlapis-lapis dan bercampur-campur media (di atas, tengah).

Olivia Palermo in Elie Tahari for Kohls DesigNation
Michael Simon / startraksphoto

Ambil sekeping NYC untuk diri sendiri; koleksi tersedia sekarang di kohls.com. Klik di hadapan untuk melihat semua bintang di Elie Tahari.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

− 5 = 4

map