Michael C. Hall Mendedahkan Apa yang Ia Suka menjadi sebahagian daripada “The Final Burst of Creativity”

Michael C. Hall telah memainkan hampir semua jenis peranan, dari pembunuh bersiri di TV Dexter kepada ratu seret dalam muzik Broadway Hedwig dan Inch Angry. Tetapi penampilannya sebagai Thomas Newton dalam produksi Bengkel Teater New York yang dibungkus baru-baru ini Lazarus letakkan dia di wilayah yang tidak dapat menyanyi untuk David Bowie.

Legenda batu, yang meninggal awal bulan ini selepas pertempuran dengan kanser, menulis bersama Lazarus dengan pemenang Tony Enda Walsh. Permainan ini berdasarkan novel sci-fi Manusia yang jatuh ke bumi. Bowie sendiri memainkan peranan tajuk dalam penyesuaian filem 1976 buku itu dan album terbarunya Jan. 8 Bintang hitam mengandungi muzik dari permainan.

“Saya tahu kisah itu penting baginya dan Ivo van Hove, pengarah, kagum kepada kita semua yang mendesak dan mendesaknya untuk cerita ini. Ia cukup berat, “kata Hall ketika dia duduk bersama InStyle Ahad di Festival Filem Sundance, di mana dia melancarkan filem terbarunya Christine (di dalamnya, Hall memainkan sauh berita bandar kecil-lebih lagi pada filem yang kuat itu akan datang).

Michael C. Hall in Christine
Joe Anderson

BERKAITAN: Anak David Bowie Mengakhiri Kesedaran Media Sosialnya untuk Mengongsi Surat Terima Kasih Doktor

Walaupun Hall tidak menyedari diagnosis kanser Bowie pada masa pengeluaran bermula, beliau berkata, “Saya fikir mungkin terdapat beberapa kesedaran tidak sedar sepenuhnya atau mengakui kesedaran, tetapi kita tidak tahu. Ia adalah sebagai memuaskan dan merendahkan pengalaman seperti yang saya telah memainkan bahagian itu, menceritakan kisah itu dan mengambil bahagian dalam kemunculan kreativiti terakhirnya. “

Hall pertama kali bertemu dengan Bowie ketika ia mulai bekerja pada permainan dan dimasukkan ke dalam posisi bertekanan tinggi menyanyi lagu-lagu Bowie sendiri untuknya.

“Ia luar biasa tetapi dia adalah orang yang murah hati dan melakukan begitu banyak untuk meletakkan saya selesa dan jenis mengakui tugas gila menyanyi lagu David Bowie untuk David Bowie,” kata Hall. “Sebelum saya tahu, kami telah membuat jenaka dan ketawa. Dia sedang menyanyi vokal sandaran. Ia menakjubkan. Ia adalah salah satu acara penting dalam hidup saya dengan jujur. “

Malangnya, Bowie meninggal hanya seminggu dan setengah sebelum pengeluaran dibungkus, menjadikan persembahan akhir ini lebih bermakna.

BERKAITAN: Kate Moss Mendedahkan Perayaan Hari Lahirnya kepada David Bowie

“Ia menyusun semula pengalaman keseluruhan,” kata Hall. “Resonans potongan itu beralih dan menjadi lebih jelas dengan cara dan pengalaman dengan penonton pastinya benar-benar dimaklumkan oleh fakta bahawa mereka melihat sesuatu yang dalam beberapa cara epitaph.”

Kekaguman Hall jelas dan dia memandang Bowie sebagai “contoh seseorang yang tidak pernah beristirahat di atas kejayaan kreatifnya dan setelah dia melaksanakan aspek tertentu dari visi dirinya sebagai seorang seniman kreatif, mencabar dirinya melakukan sesuatu yang berbeza dan terus mencari jalan baru untuk menambang tanah kreatif anda. Saya fikir dia benar-benar berjalan kaki dengan cara itu, “kata Hall. “Melangkah ke hadapan saya pastinya merasa dijemput dan didakwa dengan itu sebagai gol.”

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

+ 85 = 88

map