Muzium yang Dituduh Mengepam Beyoncé Adakah Mengambil Gambar Lilinnya

UPDATE: Seorang wakil untuk Ripley Entertainment Inc. dan Louis Tussaud telah mengeluarkan respons kepada InStyle mengenai tokoh lilin Beyoncé kontroversial di lokasi Niagara Falls francais:

“Pasukan berbakat lilin kami sangat bangga dengan karya mereka untuk mewujudkan tokoh-tokoh selebriti yang realistis.

Bagaimanapun, pada pemeriksaan yang lebih dekat, kami bersetuju bahawa angka Beyoncé tidak mewakili nada kulit semulajadi. Kami merancang untuk segera mengeluarkan tokoh Beyoncé dari tarikan dan menghantarnya kepada artis lilin kami untuk membetulkan nada kulit untuk mencerminkan warna sebenar Beyoncé.

Kami menantikan Beyoncé menyambung semula watak kami dalam masa terdekat! “

Beyonce adalah salah satu, jika tidak yang, wanita paling berkuasa (tidak, orang) dalam perniagaan persembahan: bakat kelahiran Selatan dengan nilai keluarga dan gerakan tarian pembunuh; seorang pelaku dengan rayuan seluruh dunia yang menentang status sosioekonomi, bangsa, dan juga keutamaan genre. Sekiranya Amerika mempunyai kerakyatan, nama yang dimenangkan oleh Ratu Bey akan menjadi raja tertinggi.

Bahawa dikatakan, kenapa kita tidak boleh mendapatkan artis ini sebagai tokoh lilin yang dia patut? Dia kecantikan, dia rahmat, dia RUN DUNIA, tetapi apabila ia datang kepada perwakilan muzium lilin, tanda itu tidak dapat dielakkan (Setiap Masa Tunggal.).

Tokoh terkini untuk membuat pusingan di media sosial berasal dari Waxworks Louis Tussaud di Niagara Falls, Ontario, Kanada.

Keterangkuman Ratu Bey adalah salah pada setiap peringkat, dari pakaian sarung canggih se-bentuknya yang tidak diserikan ke Beyoncé-esque ke tag nama tidak jelasnya. Walau bagaimanapun, terutamanya, angka itu kelihatan bercat putih dalam foto.

Ia bukan kali pertama Bey telah disalah anggap salah. Louis adalah cucu besar ahli sejarah lilin master Marie “Madame” Tussaud, yang namanya muzium-muzium yang bernama juga telah dibakar untuk tokoh lilin Beyoncé. Pada bulan Julai 2017, kegilaan yang sama dicetuskan apabila seorang tokoh Beyonce dari Madame Tussaud di Orlando membuat pusingan media sosial.

Hei, para jurutera figur lilin (tukang lepasan?), Kami mempunyai beberapa berita untuk anda: a) tidak ada yang BUKAN apa yang kelihatan seperti Beyonce dan b) mereka lakukan tidak lakukan keadilan kepada Beyonce, seorang wanita warna.

BERKAITAN: Beyoncé Menghentikan Tiffany Haddish dari Brawling di Parti dengan One Simple Moving

Beyoncé adalah seorang pelukis yang kuat, seorang wanita yang kuat, dan kekuatan yang kuat dalam landskap budaya kita, mengurangkan kesilapannya adalah kesilapan besar.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

− 2 = 3

map