Oscars Updo Jennifer Garner Is Serious #HairGoals

Apabila Jennifer Garner dan penata rambutnya, Ben Skervin telah bersedia untuk Anugerah Akademi malam ini, kedua-duanya memandang Grace Kelly sebagai muzium mereka untuk menginspirasi bunnya yang rendah. “Dia memakai gaun Versace hitam dengan satu tali di bahunya, dan ia agak kelihatan berstruktur dan seni bina, jadi saya mahu melakukan sesuatu yang sangat moden, tetapi masih malu kepada Old Hollywood,” katanya. InStyle. “Pada mulanya, kami berfikir melakukan gelombang Kelly Grace yang sangat glamor-dia mempunyai gambaran kedudukannya di atas tangga-tetapi ketika dia memakai pakaian itu, kami berfikir untuk pergi dengan updo bertekstur, yang seperti boneka moden kepada Grace Kelly. “

Skervin bermula dengan rambut basah, bekerja campuran Frederic Fekkai’s Blowout Primer ($ 20; target.com) dan Full Blown Volume Styling Whip ($ 21; target.com) dari akar ke tip, kemudian pukulan kering kedua-dua produk dengan menggunakan sikat bulat . Setelah mengepung lapisan cahaya Fekkai Sheer Hold Hairspray ($ 20; target.com) ke atas bahagian individu, dia mula menggulung bahagian sekitar besi keriting satu inci untuk membentuk gelombang halus. “Saya membalut setiap bahagian di sekeliling, tetapi tidak menyusunnya sepenuhnya untuk membuat cadangan gelombang,” jelasnya. “Saya angin mereka kebanyakannya dalam arah yang sama, tetapi apabila saya sampai di sebelah kanan kepala, saya curl dari muka supaya ia sepadan dengan sebaliknya.”

BERKAITAN: Lihat Apa Semua Orang Berjaya ke Anugerah Akademi 2016

Dia diikuti dengan membersihkan ombak, dan memberi akarnya satu letupan Fekkai Dry Shampoo ($ 8; target.com) sebelum mengembalikan seluruh kepala untuk membentuk asas yang kukuh. “Ini memberikan struktur dan ketinggian sedikit, kerana saya tidak mahu terlalu rata kepada kepala,” kata Skervin. Sebaik sahaja dia mengumpul rambutnya menjadi ekor kuda, dia melukai bungee elastik di sekelilingnya untuk memegang bentuknya di tempatnya. Skervin menyusun semula ekor kuda, dan menggunakan tangannya untuk membalut panjang di sekitar pangkalannya dan membentuk satu bun. Dengan pin rambut berbentuk V, dia berlabuh di tempatnya.

Sebelum dia pergi untuk permaidani, Skervin memakai lapisan terakhir Fekkai Sheer Hold Hairspray untuk insurans tambahan. “Ia adalah suasana yang sangat santai dan tenang semasa kami bersiap sedia, dan kami hanya mendengar muzik dan berbual,” kata Skervin. “Ia adalah satu malam yang besar, jadi kami sedang bersenang-senang seperti kami kawan-kawannya bersiap-siap untuk menghantarnya prom!”

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

81 + = 84

map