The Records Royals: Semuanya yang Turun di Musim 2 Finale

Madness, bertemu dengan monarki. Musim 2 tahun The Royals tiba malam ini, dan terdapat banyak kelainan dan bertukar bahawa E! siri praktikal memberi kami whiplash semasa kami bersama untuk perjalanan. Episod ini, yang dipanggil “Ular yang Mengandung Kehidupan Ayahmu,” bermula di dalam pesawat, yang diterbangkan oleh tentara di atas laut. Apabila pengendali memberi amaran bahaya ketika pesawat membuat keturunan cepat, perintis mematikan sistem radio, dan kemudian dia berkelip kembali ke masa kecilnya. Ternyata, juruterbang itu tidak lain hanyalah Prince Robert. Kami melihatnya sebagai budak lelaki, berlari mengelilingi istana semasa terbang pesawat terbang pada hari bahawa saudara kandungnya, Liam dan Eleanor, dilahirkan. Pada masa ini, kita melihat Ratu Helena mengenang tentang hari kembarnya juga dilahirkan. 

Itulah apabila episod itu kembali kepada peristiwa yang bermula 36 jam lebih awal. Cerita itu muncul hanya selepas hujung minggu yang mengejutkan, di mana kita melihat Jasper memberitahu Putera Liam bahawa dia tahu siapa yang membunuh bapanya, Raja Simon. Sekarang, Jasper dan pistol Liam kepala ke bilik keselamatan, di mana Liam menonton rakaman mengejutkan Ketua Keselamatan istana, Ted Pryce, membunuh bapanya. Mengejutkan dan dikhianati, Liam cuba meninggalkan bilik untuk mengesan Pryce ke bawah, hanya untuk menyedari bahawa Jasper telah menguncinya selepas menjangkakan langkah seterusnya Prince. Ini untuk kebaikan semua orang, Jasper menerangkan. Selain itu, dia mempunyai rancangan yang lebih baik untuk membalas dendam pada Pryce-yang tidak melibatkan terus ke polis.

The Royals embed 6
Kesopanan E!

RECAP: The Royals Recap: Episod Musim 2 9

Ketika Liam memberitahu berita Eleanor, Cyrus tetap tidak menyadarinya tentang pembaharuan terbaru mengenai pembunuhan saudaranya. Sebaliknya, dia merancang perayaan: perkahwinannya. Cyrus memberitahu Helena bahawa dia akan segera berkahwin, walaupun dia dan Prudence kelihatan jauh dari bersedia untuk hidup bahagia-selama-lamanya. Helena mengatakan bahawa dia telah melawan Cyrus untuk takhta, dan dia menerima hakikat bahawa Prudence akan menjadi Ratu England yang baru. Cyrus ragu-ragu, tetapi Helena mendakwa dia sudah bersedia untuk bergerak-walaupun dia mengakui bahawa dia akan “lebih suka menghadiri pelaksanaan” daripada hadir untuk perkahwinan diraja. Bukannya dia boleh membuatnya. Helena menuju ke The King’s Cup, perlawanan bola sepak tahunan pertama yang didedikasikan untuk suaminya yang terakhir. Tetapi sebelum itu, Ejen James Hill menyerahkan Helena sebuah flash yang mengandungi rakaman pembunuhan suaminya. Selepas menontonnya, Helena menuju ke terowong yang tersembunyi di istana, di mana anak-anaknya dan pengawal mereka menetas satu rencana untuk mengambil Pryce dan adik-beradiknya yang baru-baru ini, abang Dominique Stewart. 

The Royals embed 1
Kesopanan E!

Pada masa yang sama, tunang Cyrus yang hamil, Prudence, memberikannya prenup. “Tidak ada yang mengatakan cinta sejati seperti isteri yang memfitnah kamu,” kata Cyrus sebelum menandatangani surat-surat. Tidak lama selepas itu, kita melihat pasangan di gereja itu. Setelah mereka bergabung dalam kudus suci, Cyrus cuba mencium pengantin barunya-tetapi dia berpaling. Semasa dia mengetuai, pengawal keselamatan menyekat perjalanannya seperti Cyrus mendedahkan bahawa dia tidak pergi ke mana-mana sehingga dia “meludah” anak sulungnya. 

BERKAITAN: Lihat Ratu Helena Mempunyai Heart-to-Heart dengan Prudence The Royals

Kembali ke istana, Helena yakin bahawa dia akan dipersalahkan kerana kematian Simon. Dia memohon maaf kepada anak-anaknya, dengan mengatakan dia bertanggungjawab terhadap nasib ayahnya kerana dia “tidak konsisten” dan “tidak baik” kepada Pryce berikutan kematian isterinya tahun sebelumnya. Sekali-sekala, Liam dan Eleanor memberitahu ibu mereka bahawa dia tidak patut dipersalahkan. Sebagai tindak balas, Helena memberitahu anak-anaknya bahawa tidak kira apa yang berlaku esok, “Ingatlah bahawa saya mencintaimu.” Sepertinya kita kembali kepada apa yang Cyrus secara rasmi dijuluki #TeamHelena. 

The Royals embed 3
Kesopanan E!

Sebagai ketua raksasa bersedia untuk menetapkan pelan dendam mereka, Eleanor mengucapkan terima kasih kepada Jasper kerana “tidak pernah menyerah” dan mencari pembunuh ayahnya. Dia mengatakan bahawa tidak tahu jika dia boleh pergi dengan rancangan mereka, kerana jika ia tidak kerja, maka salah seorang daripada mereka boleh mati esok. Sama ada, Eleanor mempunyai permintaan terakhir untuk Jasper: pergi. Dia menjelaskan bahawa ia terlalu sukar baginya untuk berjumpa dengannya setiap hari, dan dia meminta dia untuk pergi dan tidak akan kembali apabila semuanya sudah berakhir. Dia menangis, dia setuju.

The Royals embed 2
Kesopanan E!

Keesokan harinya, pelan keluarga dengan cepat melepaskan landasan kereta api. Seperti yang mereka berikan untuk pergi untuk Piala Raja, Liam tidak dapat ditemui. Mengambil perkara ke tangannya sendiri, dia masuk ke dalam kereta yang Helena sepatutnya menunggang dengan Pryce. Tidak lama kemudian, dia menarik pistol pada pengawal peribadi pembunuh. Tetapi selepas mengambil satu panggilan pantas dari seorang peminta Eleanor, Liam memutuskan untuk tidak menjadi pembunuh sendiri. Tiba-tiba, Pryce yang menunjuk pistol di Liam-tetapi dia dengan cepat menyerahkan senjata dan memerintahkan Liam untuk “melakukannya.” Pryce menerangkan bahawa dia melakukan kejahatan sebagai satu bentuk keadilan, tetapi akhirnya menjadi tidak ada balasan. Pada ketika ini, kereta itu sampai ke stadium, dan pasangan itu berjalan dengan santai. 

The Royals embed 4
Kesopanan E!

Ketika mereka pergi ke pusat lapangan, Eleanor, Agent Hill, dan Jasper sedang menetapkan perancangan itu. Mereka memuat naik video ke sistem komputer stadium ketika Liam mula bercakap dengan penonton. “Apa yang anda lihat dari keluarga kami, ia cukup banyak yang kami membolehkan anda melihat,” katanya. “Tetapi saya berjanji kepada anda, apa yang akan anda lihat adalah kebenaran-di kubur ayah saya.” Semua mata berpaling ke skrin, yang menunjukkan Grand Duchess Alexandra memasuki bilik utama istana. Buat seminit, nampaknya video itu akan menunjukkan dia mengakui untuk membunuh Dominique Stewart-sehingga video memotong kepada Pryce yang menikam King Simon, iaitu. Ketika para penonton di kawasan itu menyadari apa yang mereka nonton, mereka mula menyerang ladang itu, dan tepat sebelum ia diserang dengan ganas oleh orang yang marah, Pryce beralih kepada Liam. “Beritahu Ophelia supaya jangan terlepas saya,” katanya. Dan seperti itu, Liam masuk ke dalam kereta dan menunggang, menandakan satu tanda yang berbunyi, “Turun dengan monarki Henstridge” di sepanjang jalan. 

The Royals embed 5
Kesopanan E!

BERKAITAN: 5 Tips Gaya untuk Berpakaian Seperti Puteri Eleanor pada The Royals

Kembali ke dunia Cyrus, Prudence baru saja melahirkan. Cyrus merancang untuk mengumumkan ketibaan anaknya untuk “menghibur” rakyat selepas kekacauan hari itu. Tetapi tiba-tiba, bayi itu telah hilang, dan begitu juga Prudence. Helena muncul, menjelaskan bahawa perbualannya yang mesra dengan Cyrus pada awalnya adalah perbuatan. Dia tidak pernah mempunyai niat untuk membuat perdamaian, dan dia bekerja dengan Prudence untuk mengatur perkahwinan palsu dengan penipuan palsu. Cyrus yang terkejut mengetahui bahawa dia dan Prudence tidak berkahwin oleh seorang imam; mereka telah “berkahwin” oleh pakar sakit puan Helena. Apabila Cyrus bertanya kepada Helena mengapa dia melakukan ini kepadanya, dia hanya berkata, “Alistair Lacey. Anda mengambil masa depan saya, saya mengambil anda. “Dan kemudian dia menuju ke kubur Raja Simon.

“Anak saya adalah pewaris yang sah kepada takhta, dan DNA Simon akan membuktikannya,” kata Helena. “Mari kita buat perkara yang betul-mendapatkan saya tulang-tulang itu.” Tetapi ketika makam Simon pecah, Helena kelihatan terkejut dengan apa yang ada di dalamnya. Tetapi sebelum kita mengetahui mengapa, tempat kejadian itu berkelip ke pantai. Seorang askar terbaring di atas pasir, dan topi keledarnya membaca “HRH R. Henstridge,” Helena dan anak sulung Simon, anak sulung Simon yang bernama Putera Robert. Tiba-tiba, tangan askar membentuk kepalan tangan. Selepas semua masa ini, adakah ia benar-benar bahawa Prince Robert sangat hidup di suatu tempat? Kami perlu menunggu sehingga musim depan untuk mengetahui.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

2 + 1 =

map