Tove Lo di Album Baru Her, Harvey Weinstein, dan Mengapa Wanita Tidak Harus Takut untuk Melindungi Seksualiti mereka

Tove Lo tahu bagaimana untuk membuang pesta. Hanya dua minggu yang lalu, penyanyi Sweden merayakan ulang tahunnya yang ke-30 dengan “rumah kedai baju” anda di sebuah rumah sewa di Calabasas, California, lengkap dengan stesen glitter, kek cawan unicorn, dan 300 rakan, termasuk dirinya – “bestie” Caroline Hjelt dari Icona Pop, yang bermain bersama bersama. “Semua orang semakin gila dan f-cked, tetapi tidak ada pertempuran dan tiada apa yang berlaku,” katanya pada petang semalam. InStylepejabat, memakai baju T-shirt, seluar Y / Projek, dan Velvet Converse. “Ia adalah getaran yang baik.”

Hingga ke tahap ini, kerjaya Lo telah dipenuhi dengan tenaga yang positif dan tidak menghiraukan norma masyarakat yang telah meletupkannya pada kemasyhuran arus perdana. Album sulungnya, 2014 Ratu Awan, memenangi Akta Sweden Terbaiknya di Anugerah MTV Europe Music, sementara co-write dari Ellie Goulding yang “Love Me Like You Do” memperoleh pencalonannya pada 2016 Golden Globes and Grammys. Pada masa yang sama, dia sering berkeliaran pada litar perayaan muzik, di mana dia secara konsisten memancarkan payudara telanjangnya kepada orang ramai.

Tove Lo - Embed
Lauren Spinelli

BERKAITAN: Pop Star Tove Lo Bares Jiwa-Nya dalam Lagu dan Gaya

Sekarang, selepas pembukaan untuk Coldplay semasa mereka Ketua Penuh Mimpi Tour, Lo kembali dengan susulan pada tahun 2016 Lady Wood bertajuk Bibir Biru, keluar hari ini dan lengkap dengan karya seni album yang dekat dengan pantatnya. Ini adalah bukti komitmennya yang teguh terhadap kebebasan seksual, walaupun ada yang tidak bertanggungjawab. “Ekspresi seksual adalah menyeronokkan kepada saya,” katanya. “Ia membebaskan. Dengan segala yang keluar dari Harvey Weinstein, orang berkata, ‘Tidakkah anda fikir ia adalah masa untuk lebih berhati-hati tentang menjadi seksual secara terbuka?’ Ia mewujudkan ruang di mana jenis tingkah laku itu baik-baik saja. Kami tidak boleh mengembalikannya kepada wanita. “

Tetapi perubahan sedang berjalan, kata Lo, mencatatkan bagaimana, apabila dia dibebaskan Lady Wood, terdapat positif di sekelilingnya secara terbuka – ia bukan sesuatu yang dia mesti mempertahankan. “Hanya kerana saya suka telanjang tidak bermakna anda perlu,” katanya. “Jika anda mahu dilindungi dari kepala ke kaki, itu pilihan anda. Kami masih boleh hidup bersama dan gembira dan berkongsi banyak masa dan pendapat yang menyeronokkan.”

BERKAITAN: Kenapa Kita Semua Perlu Dengar Album Baru Tove Lo Lady Wood

Tove Lo - Embed
Lauren Spinelli 

Lo terus menyebut bagaimana tuduhan gangguan seksual baru-baru ini telah mendorong pewawancara lelaki untuk menilai semula nilai mereka sendiri. “Saya melakukan temuduga radio di Texas, dan fikiran lelaki itu ditiup apabila dia menyedari bahawa wanita harus dibenarkan melakukan apa sahaja yang mereka inginkan dengan tubuh mereka, dan jika saya mahu menjadi topless, saya sepatutnya dibenarkan untuk menjadi paling tinggi ketika dia mendapat Untuk menjadi yang terbaik, saya melihatnya mengubah pandangannya, dan itulah perkara yang hebat. “

VIDEO: Menonton Video Muzik NSFW Tove Lo untuk “Teka-teki Disko”

Video NSFW untuk “Disco Tits,” yang memimpin tunggal dari album barunya, juga pasti menarik perhatian. Ia mempunyai penyanyi dalam satu siri posisi yang mengejutkan dengan Muppet kuning berbulu, menyanyi bersama-sama dengan lirik “Saya terisi penuh, puting keras / Bersedia untuk pergi.” Makna lagu itu, katanya, jatuh dalam dan di luar kawalan dalam hubungan. “Seseorang selalu cenderung mempunyai tangan atas pada masa yang berlainan. Ini menjadi cara yang hebat, pelik dan curang untuk menceritakan kisah itu.” Tiada perkataan dari Muppets lagi. “Mereka meninggalkannya sendiri buat masa ini,” katanya.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

83 − 79 =

map