5 Produk Kecantikan Lily Collins Swears By

InStyle February - Lily Colins
Arkib Todd Cole / Trunk

Aktres dan jurucakap Lancôme menyukai alis tebal, membenci jalur lash, dan mengetahui satu atau dua perkara mengenai menunggang keluar. Untuk lebih banyak cerita seperti ini, pilih edisi Februari InStyle, yang boleh didapati di gerai surat khabar dan muat turun digital pada 5 Jan.

Aktres dan jurucakap Lancôme menyukai alis tebal, membenci jalur lash, dan mengetahui satu atau dua perkara mengenai menunggang keluar. Untuk lebih banyak cerita seperti ini, pilih edisi Februari InStyle, yang boleh didapati di gerai surat khabar dan muat turun digital pada 5 Jan.

Lebih banyak

Kahlana Barfield Brown

08 Jan, 2018 @ 9:00 pagi
Setiap produk kami telah dipilih secara berasingan dan disemak oleh pasukan editorial kami. Jika anda membuat pembelian menggunakan pautan yang disertakan, kami boleh mendapatkan komisen.

Mari kita bercakap tentang kening ini anda diberkati secara genetik. Adakah anda sentiasa menghargai mereka?

Nah, kami berpindah dari England ke Los Angeles ketika berusia 6 tahun, dan saya dengan cepat mengetahui bahawa keindahan Eropah dan kecantikan Amerika dilihat dengan cara yang berbeza. Ia adalah awal ’90an, dan kening yang lebih kurus berada di dalam, jadi anak-anak akan mengatakan perkara-perkara tentang saya kerana mereka tebal. Saya menjadi super mementingkan diri sendiri, dan saya masih ingat ibu saya memberitahu saya bahawa saya akan menghargai mereka suatu hari nanti. Dia selalu berkata, “Perkara-perkara yang kelihatan berbeza tentang seseorang adalah apa yang menjadikannya cantik.” Tetapi sebagai seorang anak anda hanya mahu menyesuaikan diri dengannya.

Adakah sesiapa pernah cuba menekan anda untuk mengubahnya?

Saya digunakan untuk model ketika saya masih muda, dan orang ramai mahu tweak mereka. Saya selalu berkata tidak. Kadang-kadang saya kehilangan pekerjaan, tapi oh baiklah. Kening saya adalah sebahagian daripada siapa saya, dan saya cuba membiarkan mereka menjadi seperti mereka. Saya menyentuh mereka dan memetik sesak dengan cepat setiap pagi apabila saya melakukan solek saya. Bagi saya, penyelenggaraan harian adalah lebih baik daripada menunggu selama-lamanya untuk menyelesaikannya.

VIDEO: Kegemaran Lily Collins Moments Kecantikan

Apa lagi rutin kecantikan harian anda terdiri daripada?

Saya cukup penyelenggaraan. Perkara utama ialah saya tidak boleh tidur dengan apa-apa solek di muka saya. Itu penting. Saya menggunakan pembersih krim dan mengikuti dengan serum Lancôme Génifique. Saya meletakkan lapisan matahari pada setiap hari sama ada ia cerah atau tidak. Saya tidak memakai banyak asas; Saya jenis dab itu ke kawasan yang berbeza yang mungkin berubah warna. Saya mempunyai sedikit bintik-bintik dan tidak mahu menyamarkan mereka. Kemudian saya menggunakan maskara hitam dan sama ada balm bibir atau gincu. Itu sahaja. Dan saya lebih keren mengenai rambut saya.

Bagaimana begitu?

Saya sentiasa menggunakan syampu kering untuk memberikan rambut saya tambahan oomph dan untuk memelihara kehidupan blowout saya selama mungkin. Saya bukan orang yang mencuci rambut saya setiap hari. Setiap kali saya hairstylist membuat saya bersedia untuk acara, saya seperti, “Anda menyedari saya akan menyimpan rambut saya seperti ini selama beberapa hari, bukan?”

BERKAITAN: Lily Collins pada Menjadi Berani Memberi Kisahnya

Apa nasihat kecantikan yang paling teruk yang pernah anda terima?

Seorang artis solek pernah memberitahu saya saya perlu memakai sebatan palsu. Dia meletakkan satu set jalur pada saya, dan mereka benar-benar menjengkelkan mata saya. Idea apa-apa yang melibatkan gam berhampiran mata saya sepatutnya menjadi bendera merah. Jadi saya menjauhkan diri dari jalur lash. Saya mempunyai cukup sebatan saya sendiri, dan jika saya tidak, saya hanya akan bekerja dengan apa yang saya ada.

Adakah anda mengatakan bahawa itu adalah falsafah kecantikan anda?

Sudah tentu. Ini semua tentang pembelajaran dan menjadi selesa dalam kulit anda sendiri. Itulah proses menjadi seorang wanita muda. Sejak beberapa tahun kebelakangan, saya semakin bertambah yakin dan selesa dengan siapa saya. Saya menerima perkara yang saya pernah dianggap sebagai kelemahan. Saya memeluk diri saya semakin banyak setiap hari.

Lily’s 5 Beauty Must-Haves

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

17 − 11 =

map