GLOW Mempunyai Rupa-rupanya Rupa Yang Paling Cantik ’80-an Semua Masa

TK
Erica Parise / Netflix

Marianne Mychaskiw

Jun 30, 2017 @ 4:30 petang

Sekiranya anda belum menstrimkan semua 10 episod musim pertama BERSINAR, dapatkan terus ke akaun Netflix anda dengan segera-siri ini adalah mengambil fiksyen Wanita cantik bergulat, yang merupakan pertunjukan gusti yang nyata dan sindikasi yang sangat besar pada tahun 1980-an, memaparkan wanita paling buruk yang berpakaian sama dengan badass. 

Ia adalah projek semangat untuk artis solek Lana Grossman khususnya, memandangkan dia sebenarnya membesar menonton asalnya BERSINAR di TV pada tahun 80-an. “Ia agak serendipitous kerana ketika saya sedang melakukan Sarjana Seks, Betty Gilpin, yang bermain Debbie Eagan, mempunyai arka pada musim lalu. Dia datang dan meminta untuk meminjam rambut palsu untuk uji bakat, dan sementara jabatan rambut membantunya, saya bertanya kepadanya apa yang menunjukkan, “dia memberitahu kami.” Betty adalah seperti, BERSINAR,’dan saya suka,’ maksud anda Wanita cantik bergulat?’Apabila saya berusia 10 tahun, itu adalah obsesi saya dalam kehidupan. Saya berada di zaman itu di mana saya cukup tua untuk mengawasi dan menontonnya, tetapi terlalu muda untuk menjalani kehidupan pada malam Sabtu, dan saya hanya terobsesi dengannya. Saya selalu bertanya kepada orang jika mereka teringat pertunjukan itu, tetapi mereka tidak pernah melakukannya, jadi saya fikiran saya ketika dia memberitahu saya. Saya memanggil ejen saya untuk melihat bagaimana saya boleh terlibat. Seperti, saya dilahirkan untuk melakukan persembahan ini. “

Dan kami yakin bahawa tidak ada orang lain yang dapat melakukannya dengan lebih baik. Kerana watak-watak dalam siri Netflix bukanlah tafsiran langsung para pegulat sebenar pada asalnya, Grossman menarik beberapa foto rujukan dari beberapa wanita yang berada di GLOW, dan juga dari zaman kanak-kanaknya sendiri. Ia juga merupakan satu pertunjukan semula jadi-dia sebenarnya bekerja dengan jabatan rambut pameran Lelaki Mad, belum lagi, Alison Brie dan Rich Sommer, masing-masing Trudy Campbell dan Harry Crane. “Perbezaan ini dan Lelaki Mad adalah bahawa saya tidak berada di sekitar untuk masa itu Lelaki Mad sedang berlaku, penyelidikan yang begitu meluas berlaku kepada mereka yang kelihatan, “kata Grossman kepada kami.” Saya masih ingat BERSINAR jelas, jadi saya pada dasarnya perlu menghidupkan fantasi bergemerlapan saya. ” 

Bagi Grossman dan pasukannya, adalah penting bahawa solek kelihatan seperti kanak-kanak perempuan itu boleh melakukannya sendiri. “Mencuba untuk menjadikannya tidak sempurna adalah sukar kerana naluri kita adalah untuk menjadikan pelakon kelihatan terbaik, tetapi kita perlu kembali dan membuat satu mata sedikit tidak sekata demi realisme,” tambahnya. Untuk perlawanan akhir, pasukan itu bereksperimen dengan grafik Jem dan yang Hologram-bentuk esque, yang akhirnya mencari editorial lebih daripada yang ditanam di rumah.

Kami meminta Grossman untuk menceritakan beberapa momen kecantikan kegemarannya dari penggambaran, apa yang menjadi halangan terbesar dengan peranan super fizikal setiap gadis, dan sudah tentu, inspirasi yang dia menarik.  

VIDEO: GLOW Menceritakan Kisah Hangat dan Menarik di Dunia Pertarungan Wanita 80-an

 

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

4 + 1 =

map