Jennifer Lopez Dapat Calon Mengenai Rutin Diet dan Kecergasannya

Ketika Jennifer Lopez pertama kali memecah masuk ke Hollywood, eksekutif satu dimensi tidak memeluk kecantikannya. Mereka tidak semestinya mencadangkan dia menurunkan berat badan atau menukar rupanya, penghinaan kepada mana-mana wanita, terutama yang diajar untuk mencintai lengkungnya. Tetapi mereka tidak tahu siapa yang mereka hadapi: Lopez satu-satunya mengubah masa. Keinginan adalah mata wangnya. Dunia telah coveting cahaya dia, dan sekarang dengan Jennifer Lopez Inglot solek baris, mereka boleh mencapainya.

“Ia merupakan gambaran sebenar mengenai perkara yang diketahui oleh saya,” katanya mengenai koleksi 70-piece yang memusatkan perhatiannya seperti illuminator, bronzer, gloss, eye shadow, dan maskara. “Kulit bercahaya, warna neutral, glitter – semuanya keseronokan yang saya suka berkembang dan saya masih suka.”

Baca InStylewawancara dengan Lopez di bawah. 

Siapa pengaruh kecantikan terbesar anda? Oleh kerana kita bercakap dengan solek, saya fikir orang yang paling terfikir adalah Kevyn Aucoin. Dia adalah salah seorang artis solek saya yang pertama, dan legenda total. Dia mengubah wajah tetapi pada masa yang sama tidak pernah terlalu serius. Dia suka berkata, “Main dengannya-ia hanya solek.” Dia sebabnya saya tidak pernah takut untuk mencuba semua jenis penampilan, sama ada mereka terinspirasi dengan apa yang saya pakai atau oleh emosi saya. Anda boleh melakukan segala macam perkara gila dan kemudian mencuci dan memulakannya.

Bagaimana perasaan anda tentang penampilan anda semakin membesar? Saya adalah seorang tomboy. Sebagai seorang kanak-kanak, saya suka sukan, bermain di dalam tanah, memanjat pokok, dan mengayun ayunan saya terlalu tinggi. Kemudian semua orang mula memakai pakaian. Saya fikir saya tidak cukup feminin dan kuku saya terlalu pendek dan gemuk. Saya terlalu sukar untuk seorang gadis, atau saya fikir. Tetapi sekarang, tentu saja, saya rasa seperti gadis Bronx saya, ketangguhan bandar adalah salah satu kekuatan terbesar saya. Ia siapa saya.

VIDEO: Jennifer Lopez Akhirnya Melancarkan Koleksi Solekan Sendiri

Adakah anda mengatakan bahawa Bronx masih mempengaruhi gaya anda? Segala-galanya yang membesar di Bronx mempengaruhi saya dan masih bersama saya hari ini. Saya masih memakai gelung besar dan banyak perhiasan, sama ada dengan gaun couture atau dengan Timberlands. Juga, bagaimana saya melakukan rambut saya. Saya masih seorang ekor kuda, bun-on-top-of-your-head gadis, yang semuanya sangat Puerto Rican Bronx.

Sepanjang karier anda, anda membuka perbualan tentang imej badan dan membuka jalan bagi wanita yang lebih curam untuk diterima dan dihargai. Adakah anda merasa bahawa anda mempunyai pengaruh itu? Begitu ramai orang datang kepada saya sepanjang tahun-tahun yang terkenal, orang yang saya temui di jalan, peminat, semua orang-dan mereka mengatakan perkara yang sangat: “Terima kasih banyak. Saya mempunyai jenis badan yang sama. Saya biasa berfikir saya gemuk, tapi sekarang saya rasa cantik. “Generasi saya sangat tertumpu pada saiz 0 model. Ia tidak dapat dicapai untuk kebanyakan orang biasa, termasuk saya. Ibuku dan nenek saya adalah orang yang menanam saya, “Ini adalah bagaimana kita, dan inilah yang indah.” Ayah saya menyayangi ibu ibumu-semua lelaki dalam keluarga kita menyukai mayat wanita. Menjadi curvy atau tidak 6 kaki tinggi tidak pernah menjadi perkara yang buruk; ia sebenarnya sesuatu yang dirayakan. Dan kemudian, apabila saya membawanya di hadapan dunia, saya tidak benar-benar cuba menghantar mesej. Saya hanya menjadi diri saya sendiri.

BERKAITAN: Jennifer Lopez Hanya Mempunyai Gaya Rambut Yang Terpanjang Pernah

Anda tidak pernah cuba menyembunyikan lengkung anda. Itu kerana mereka tidak menggangguku sama sekali. Tetapi saya mendapat banyak flak untuknya daripada orang dalam industri. Mereka akan berkata, “Anda harus kehilangan beberapa kilogram,” atau “Anda harus melakukan ini atau berbuat demikian.” Akhirnya sampai ke tahap saya seperti, “Ini siapa saya. Saya berbentuk seperti ini. “Semua orang yang saya membesar dengan kelihatan seperti itu, dan mereka semua cantik kepada saya. Saya tidak melihat apa-apa yang salah dengannya. Saya masih tidak!

Anda seolah-olah menjadi penuaan ke belakang. Apa rutin dan diet kecergasan anda seperti? Saya suka bekerja pada waktu pagi.
Ia melemahkan saya, membuat saya bersedia untuk hari ini, dan membuat saya kuat. Saya yakin bahawa bekerja adalah sebahagian daripada apa yang membuatkan saya sangat gembira. Saya benar-benar percaya bahawa apabila anda menjaga diri anda dan berusaha untuk terus sihat, anda lebih mampu menjaga orang yang anda cintai.

Bagaimana anda mengajar anak perempuan anda, Emme, untuk mengendalikan tekanan perasaan seperti dia harus kelihatan sempurna sepanjang masa? Satu perkara yang saya benar-benar mahu mengajarnya ialah untuk mencintai dan menghormati dirinya terlebih dahulu dan memastikan dia menghormati orang lain. Media sosial-ia menyeronokkan dan sosial, tetapi pada penghujung hari anda hidup dalam masa nyata, di mana anda mempunyai kumpulan teras rakan dan keluarga. Saya cuba mendapatkannya untuk memberi tumpuan kepada perkara-perkara yang penting: menjadi seorang yang baik, kawan, dan anak perempuan, bersenang-senang dengan dirinya sendiri, dan melakukan perkara yang dia suka. Dia adalah jiwa seni. Pada hari yang lain di konsert saya, ada bahagian dalam acara saya di mana saya berkata, “Perempuan, apa yang kita perlukan dari dunia?” Dan dia berada di barisan depan yang menjerit, “Hormat!” Dan saya berkata, “Ya, Emme ! Ajar mereka muda! “Itulah yang saya mahu ajar dia; itulah yang saya mahukan dia tahu.

Untuk lebih banyak cerita seperti ini, dapatkan isu Jun InStyle, di gerai surat khabar dan muat turun digital sekarang.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

− 1 = 1

map