6 nádherných šedesátých ročníkov, ktoré by ste mali hľadať, keď sa pozeráte na film Brooklyn

Brookly Movie LEAD
Kerry Brown / TM / © Fox Searchlight Pictures / Zdvorilostná Everettova kolekcia

Sharon Clott Kanter

19. novembra 2015 @ 14:30 hod

Nový film Brooklyn nie je len krásnym milostným príbehom, je to aj oda krásy módy 50. rokov. Tento príbeh, prispôsobený románom Colmom Tóibinom, sleduje mladú írsku prisťahovaleckú ženu Eilis Laceyovú (Saoirse Ronan), ktorá opúšťa rodnú krajinu a jej rodinu, aby urobila lepší život v Amerike počas obdobia, v ktorom európski prisťahovalci zaplavili slávny New York štvrť. Počas prvého príchodu trpí oslabujúcou domestikovanosťou, ale potom začne spadnúť do vlastného rytmu, pracuje ako obchodná dievčina denne, večerní účtovníctvo na Brooklynskej škole a dokonca sa stretne s talianskym americkým inštalatérom, Tony (Emory Cohen). Jej cesta je emotívna, ktorá sa vôbec zachytáva Ronanovým výkonom, ako aj niekedy tak jemným obrazom svojich kostýmov, ktoré vytvoril Emmy-víťazný dizajnér Odile Dicks-Mireaux.

“Eilisove vyhliadky pomohli rozprávať príbeh o mladé dámke, ktorá rastie v dôvere a objavuje svet, do ktorého sa novo pripojila,” povedal Dicks-Mireaux V štýle. Preto je jej šatník odlišný od Írska až do New Yorku. “Sú to veľmi odlišné svety,” povedala kostýmová značka, ktorá získala skutočnú vinobranie z obchodov v Londýne a Montreale, ktoré Ronan nosí. “V druhej svetovej vojne sa New Yorku nedotkla, zatiaľ čo Európa bola. Preto, keď bola v Amerike, chcela som, aby vyzerala odvážnejšie a silnejšia. “

súvisiace: koleda, s Cate Blanchett a Rooney Mara Povedz, film nie je lesbický príbeh lásky, je to len milostný príbeh

Kostýmy rozprávajú príbeh rovnako ako Ronan, s tým, ako sa postupne stáva čoraz šťastnejšou. Náhle sa jej tlmená šatník z Írska premenila na živú paletu v Amerike. Prvýkrát nakupuje slnečné okuliare, čo je hlavný zlom. V skutočnosti existuje niekoľko kľúčových vyzerajúcich, ktoré skutočne vyčnievajú, hovorí Dicks-Mireaux-šesť, aby boli presné. Prejdite nadol, aby ste zistili, aké sú, a prečo Dicks-Mireaux považuje ich za dôležitú.