7 málo známych tajomstiev o krásnych 50. rokoch kostýmov Carol

CAROL Costumes - LEAD
Zdvorilosť Spoločnosť Weinstein

Sharon Clott Kanter

30. novembra 2015 @ 13:15

v koleda, filmová adaptácia románu Patricie Highsmithovej Cena soli, Cate Blanchett hraje titulárnu postavu, ženatú ženu, ktorá spadne na obchodnú herčku s názvom Therese (Rooney Mara). Jednou z vecí, na ktorú sa v tomto filme pozerá – okrem krásneho milostného príbehu v popredí – je kostým. Známy kostýmový návrhár Sandy Powell, ktorý predtým pracoval Popoluška, Mladá Victoria, Aviátor, a viac, obrátila svoju pozornosť na túto drámu, ktorá sa stala na začiatku 50. rokov minulého storočia a pomohla premeniť Blanchetta na jednu z najpopulárnejších žien v dobe.

Powell nám povedala, že je to výzvou a vzrušením práca na tomto filme, keď sme sa s ňou chytili na funkciu v našom decembrovom vydaní, teraz na novinových stánkoch a k dispozícii na digitálne sťahovanie. Vzhľadom k tomu, že v roku 1952, v čase, keď je tento milostný príbeh nastavený, nedošlo k rýchlemu módu. Štýloví zákazníci, ako Blanchettova Carolová, sa spoliehali na vlastné šaty a výtlačky. “Len niekto s prostriedkami môže vyzerať tak elegantne ako Carol,” povedal Powell. “Carol je nadčasová, ale pred jej časom.” Powellova trik jej pohľad: “Nechaj to jednoduché,” povedala. “Nepokúšajte sa nad tým robiť. Čím menej je, tým ľahšie je to správne. “

SÚVISIACE: Cate Blanchettove skutočné myšlienky o materstve vo filme

Powell urobila ešte pár vecí, aby pomohla poslať Blanchettovi tak spoľahlivo späť v čase. Prejdite nadol, aby ste si prečítali sedem tajomstiev Powella, aby zvládli kostýmy koleda, v divadlách.