9 Zjavenia z Hollywoodského média, Tyler Henry

Od vtedy Hollywood Medium prvý premiér na E! v januári 20-ročný jasnovidec Tyler Henry očarí divákov svojimi nadprirodzenými schopnosťami a celebritou klientelou – a tak to nebolo prekvapením, keď sa show prebrala na druhú sezónu o niekoľko týždňov späť. Videli sme Henryho stretnúť sa s každým z Belly Thorne a Olivia Culpo s Boy George a Amber Rose na obrazovke – a napriek tomu, že vidíme segmenty každého čítania len počas hodinového bloku v nedeľu v noci (10:00 ET), niektorí z čítania Henryho trvá oveľa dlhšie ako ostatné.

“Každé čítanie je iné, pokiaľ ide o načasovanie, takže niektoré budú trvať pol hodinu a iné trvajú tri hodiny,” povedal Henry V štýle keď nedávno navštívil kancelárie v New Yorku. Na finále v budúcom týždni sa dostaneme k dnešnému dňu s Carmenom Electrou. “Toto čítanie trvalo asi štyri hodiny,” odhalil. Prejdite dole pre úplný rozhovor s Henrym ako prvým rokom Hollywood Medium zábaly.

Ak by ste si mohli vybrať jednu hviezdičku na čítanie, kto by to bolo?
Cher by bol môj sen. Bolo by to úžasné, a naozaj si myslím, že by sa do toho dostala, pretože už mala čítanie. Možno jeden deň, rovnako ako sezóna 12! Je to veľmi osobná vec, takže je to záležitosť dostať ľudí, ktorí budú otvorení a ochotní ukázať tú časť svojho osobného života.

Naučili ste sa veľa intímnych informácií o celebritách. Počas čítania ste niekedy nechali nič, ako to vidíte?
Mám pocit, že je to moja zodpovednosť poskytovať informácie spôsobom, ktorý bude citlivý na pocity môjho klienta, ale nie som tak zodpovedný za to, čo vidím. Pre mňa je cieľom čítania zásadne pomôcť tomu, aby sa človek dostal do uzatvárania alebo dohľadu a zdieľanie negatívnych informácií bez pozitívneho strieborného obloženia alebo akéhokoľvek potenciálneho riešenia je zbytočné. Takže v takom prípade to nehovorím – ale väčšinu času, keď vidím niečo, čo by mohlo byť na negatívnej strane, tiež môžem vidieť, čo možno urobiť, aby sa tomu zabránilo.

Kto je Tyler Henry? Zoznámte sa s 20-rok-starý Hollywood Medium Hviezda

Mali ste niekedy negatívnu reakciu na čítanie?
Našťastie, nič, aj keď sme sa zaoberali ťažkými témami, ako sú otcovské problémy a alkoholizmus, to všetko bolo z veľkej časti pozitívne. Je naozaj len o uznaní týchto problémov liečebným spôsobom. Nepokúšame sa priniesť najpriaznivejšiu alebo najbolestivejšiu chvíľu života niekoho, je to skôr rozpoznať, ako ďaleko prichádzajú a učia sa zo skúsenosti. Takže s tým súvisiacim kontextom som získal naozaj solídne, pozitívne reakcie, aj keď sa sústreďujeme na niektoré zdanlivo negatívne témy.

Navštívite niektoré úžasné domy celebrít na show. Ktorý bol zatiaľ váš obľúbený?
Chloe Kardashianov dom bol nádherný, keď som bol na Držať krok s Kardashianmi. A potom pre moju show, Margaret Cho bola pravdepodobne najlepší. Bol to úžasný dom a bol tak eklektický. Mala to tak veľa, takže to bola zmes skutočne fascinujúcich vecí a mala zaujímavý interiérový dizajn. [Pozrite si videoklip Choova domu vo videu nižšie.]

Ste otvorení skutočnosti, že často nerozpoznávate celebrity, ale bola tam niekedy chvíľa, kedy ste sa cítili hviezdou v tejto sezóne?
Na začiatku tejto sezóny som sa stretol s Jodie Sweetinovou a ja som ju nepoznal, hoci som miloval Plný dom ako dieťa. Keď sa otvorila dvere, nevyzerala ako Stephanie Tannerová, takže som si myslela, že je pekná blondína. Potom som sa dostal do auta a bol som rád: “Oh, to je ten, kto som čítal!” Tak som určite mal chvíľku, kedy som bol hviezdne, ale veľa z toho je post-hviezda. Myslím, že sa to stane viac v druhej sezóne, keď začnem rozpoznávať viac celebrít.

SÚVISIACE: Stars of Fuller House Odhaľte svoje obľúbené epizódy od tej doby a teraz

A ako sa veci pre vás zmenili, keď ľudia rozpoznávajú vy z výstavy?
Bolo to prispôsobenie, ktoré by prešlo týmto procesom, ktorý teraz má túto platformu a je rozpoznaný. Nedávno som bol na lete, ktorý mal televízory, a tak som zapol E! a oni robili maratón na mojej show, keď som bol v lietadle. Vstala som do kúpeľne a keď som kráčala po uličke, uvedomila som si, že asi 10 ľudí má moju show. Len som dúfal, že si ma nevšimnú, pretože keď ste v lietadle po dobu piatich hodín, ste trochu v pasci!

Stále preberáš neslávnych klientov?
Áno! Zásadne si myslím, že dôvodom, prečo som začal robiť to, je to isté, prečo to robím teraz: je to len pomôcť ľuďom získať pocit uzdravenia alebo zatvárania. Verím, že tento dar sa má zdieľať s každým, či už ide o celebritu alebo nie. Takže aj napriek tomu, že táto show sa stala celebritou, stále som čítal každodenných ľudí.

Ako to zapadá do vášho obsadeného rozvrhu??
Robím čítania po telefóne alebo Skype, čo naozaj pomáha, keď som na cestách. V skutočnosti sa mi zdá byť jednoduchšie po telefóne niekedy, pretože nie som zaujatý výrazmi alebo reakciami tváre klientov – a to je pre mňa skutočne dôležité. Keď uvidím čítania na show, uvidíte, že sa niekedy budem pozerať alebo iným smerom od klienta. Je to preto, lebo nechcem, aby výrazy tváre – pozitívne alebo negatívne – ovplyvňovali, ako dodávam informácie. Je veľmi dôležité byť autentické.

Máte niekedy čas na odpočinok??
Keď nerobím čítanie, strávim veľa času sám a pokúsim sa meditovať. Chôdza v prírode je tiež pre mňa veľmi dobrá. Je to spôsob, ako sa môžem centrovat sám bez toho, aby som musel mať okolo seba ľudí, pretože moje schopnosti sú menej zapínateľné. Je to skôr ako rádiový volič, takže v mojej hlave vždy mám hudbu na pozadí. Je to tichšie a v pozadí, keď sa stretávam so svojim každodenným životom, ale keď idem na čítanie, naozaj sa pokúšam sústrediť sa na tento hluk pozadia a priniesť ho do popredia svojej mysle. Daňová časť prichádza po čítaní, pretože niekedy trvá tri dni, kým sa skutočne ztichne. Takže sa to snažím každý deň pracovať.