Ktoré Gilmore Girls Co-Stars Chad Michael Murray stále udržiava v kontakte?

Cesta predtým, než sme poznali Čadu Michaela Murrayho Jeden Tree HillLucas Scott, on hral v ďalšom populárnom dramatu WB v malom meste: Gilmore Girls. Pre prvé dve sezóny série, Murray hral Tristan Dugray, obľúbený chlapec, ktorý sa snažil zvíťaziť nad veľmi dobrú dievčaťu Rory Gilmore (Alexis Bledel).

Tristanov flirtovací štýl nebol všetko, čo bolo zrelé, a často ukázal svoju náklonnosť k Rory tým, že si odhalil sarkastické poznámky a dal jej prezývku “Mary”, pretože sa zdala tak čistá a nevinná. Rory nenašla Tristanovu pokrok, aby bola v tom čase atraktívna – to bolo späť, keď bola s jej milým priateľom Deanom (Jared Padalecki) a spôsob predtým, ako padla za zlého Jassa (Milo Ventimiglia). Nakoniec Rory vytvorila pre Tristana mäkké miesto, keď videl jeho zraniteľnú stranu – a dokonca sa dokonca pobozkal. Nakoniec sa vrátila k Deanovi a Tristan bol vyslaný do vojenskej školy v Severnej Karolíne (kývnutie na miesto, kde Murray smeroval k filmu Jeden Tree Hill), takže nás všetci pýtajú, čo by mohlo byť.

Zatiaľ čo Tristan bol MIA pre zvyšok seriálu, mali sme všetko, čo Stars Stars na mozgu s Netflix je nadchádzajúce Gilmore Girls reštartujte v dielach. Takže keď V štýle nedávno chytený Murrayom ​​o jeho najnovších projektoch, museli sme sa hviezdiť poprosiť o jeho čas na sérii – a aké to bolo hrať Chiltonovu rezidentov. “Naozaj som si Tristana užil,” povedal Murray. “Všetci sú pre neho zakorenení. Bol to ten chlap, s ktorým si chcel byť blízky, ale vedel si, že to jednoducho nemôžeš byť. “

SÚVISIACE: Čo by Jeden Tree Hillje Lucas Scott robiť dnes? Chad Michael Murray váži

Či fanúšikovia milovali alebo nenávideli Tristana, rola bola pre Murray nezabudnuteľná. “Myslím, že som bol malý, keď som bol Gilmore Girls,”Žartoval. “Bol som vo veku 18 alebo 19 rokov, keď som urobil show, čo je blázon, aby som si myslel, že to bolo už dávno.” A hoci to bol len začiatok jeho kariéry, séria mala trvalý vplyv na Murray. “Vytvoril som veľké dlhodobé priateľstvá s Jerry Padaleckim a Milo Ventimigliou v ten deň,” povedal. “A oni sú stále moji priatelia dnes.” A veľa k našej potešenie, tam je veľa spomínať, keď Tristan, Dean, a Jess zjednotiť IRL. “Vidieť tých chlapov naozaj prináša staré spomienky a prináša čas, keď sme boli mladí a len sa snažili vidieť, čo bude mať budúcnosť,” povedal Murray. “Takže to je veľmi, veľmi, veľmi cool.”

Jared Padalecki and Milo Ventimiglia
Araya Diaz / WireImage; Albert L. Ortega / Getty

Samozrejme, Murrayho budúcnosť pokračuje, aby zahŕňala roky hviezdy na inej sérii s nepríjemným fanúšikom nasledujúcim, Jeden Tree Hill. A keď sme sa spýtali Murrayho, či by radšej žil vo fiktívnej ríši Stars Hollow alebo Tree Hill, starostlivo premyslel svoju odpoveď. “Sú to veľmi, veľmi odlišné svety, pokiaľ ich vidím,” povedal a znovu prehodnotil svoju odpoveď. “Vlastne, nie, nie sú – sú veľmi podobné, ak o tom premýšľate. Obaja sú malé mestá, kde veľa pokračuje. “Ale je tu jeden kľúčový rozdiel medzi týmito dvoma, a stačí Murrayovi, aby si vybral nepredvídateľné mesto v Connecticute. “Verím, že oveľa menej ľudí bolo zastrelených alebo drasticky zranených Gilmore Girls, tak poďme s tým, “povedal Murray. “Vyzerá to ako bezpečnejšie prostredie.”