Marie Kondo sa chystá zmeniť svoj život s novou komiksovou knihou

Ak ste už na kapele Marie Kondo, potom viete všetko o svojej divokej populárnej filozofii o zmätení, metóde KonMari. Načrtnutá v najpredávanejšej knihe, Život-meniaca sa kúzla upokojenia ($ 8, amazon.com) a jeho sledovanie, Spark Joy ($ 13; amazon.com), metóda KonMari (ktorá v skratke stanovuje, že položky, ktoré sparkujú radosť, môžu zostať a zvyšok musí ísť) doslova zametli internet a získali fanúšikov celeb ako Kate Hudson a Jamie Lee Curtis, len aby pomenovali pár.

SÚVISIACE: Vyskúšané redaktorom: Vyskúšal som organizačnú metódu Marie Kondovej

Ale Kondo sa neopiera o svoje upratané vavríny – uvoľňuje ešte ďalšiu knihu, ktorá preberá umenie organizovania úplne novým spôsobom.

TK
Zdvorilosť

Život-meniaca sa manga upokojenia ($ 10, amazon.com), dnes 27. júna je japonský štýl grafického románu alebo manga s ilustráciami oceneného manga umelca Yuko Uramoto. Hovorí o fiktívnom príbehu chaotického galíka menom Chiaki Suzuki, ktorý požiada Kondo o pomoc pri opätovnom získaní poriadku vo svojom byte po tom, čo sused sa sťažuje na odpad, ktorý sa nahromadil na jej balkóne. Kondo pomáha mladým ženám realizovať známu metódu KonMari, ktorá zase umožňuje Chiakiovi dostať ju domov a jej život späť, aby.

Sledujte: Najlepšie knihy o peniazoch pre ženy

Či už ste dedikovaný Kondo, alebo nováčik v KonMari metóde, ktorý hľadá nejaké organizačné tipy, táto roztomilá animovaná kniha určite inšpiruje váš vnútorný elegantný šialený. Zablokujte svoju vlastnú kópiu, ktorá je k dispozícii od dnešného dňa!