Mark Consuelos hovorí ohľaduplným hviezdnym hosťom na najnovšej epizóde náročných ľudí

Ťažkých ľudí je známy tým, čo môže byť opísané len ako otáčajúce sa dvere veselých hosťujúcich hviezd. Druhá sezóna série Hulu odštartovala minulý týždeň s kamerami Tina Fey, Sandra Bernhard, Nathan Lane a Megan Hilty. A tento týždeň epizóda, ktorá je k dispozícii na streaming dnes, 19. júla – nezklama v oddelení hostí hviezdy.

Epizóda začína s Julie (Julie Klausner) a Billy (Billy Eichner) navštevujú gay bar v New Jersey na “Coming Out Day”. S Riverou Hudson oddeľujúcou duo od svetového manhattanského sveta, ktorý ich pozná, nové, fiktívne osobnosti. Zatiaľ čo Julie pracuje svojím neúmyselným účinkom a odovzdáva sa ako taliansky miestny, Billy predstiera, že práve vyšiel, aby získal špeciálny nápoj na dva noci. Jeho vyhlásenie počúva hladký hovorca Joey, ktorý hraje Mark Consuelos, ktorý dáva Billymu sériu lekcií o gay kultúre alebo “Gay 101”, keď ho víta “kmeňu”.

V pravde Ťažkých ľudí štýl, veci sa naďalej dostali smiešne von z ruky – a Consuelos bol nadšený, že sa dostal do tejto akcie. “Myslím, že výstava je skvelá,” povedal nedávno V štýle. “Je to naozaj, naozaj zábavné. To, čo sa na kameru nerobí, je niekedy dokonca ešte zábavnejšie ako to, čo robí na kamere. “Predtým, než Consuelos prevzal rolu, urobil si domácu úlohu. “Zbožňoval som celú prvú sezónu popoludní,” povedal. “Milujem skutočnosť, že je natáčaný v New Yorku a je taká show v New Yorku. Je zrejmé, že je to vyššia verzia toho, čo sa deje v meste – ale myslím, že s ním môže každý New Yorker súvisieť. “

TÝKAJÚCE SA: Mark Consuelos Talks Hrať “risk-Taker” v Kráľovná juhu

Jedzte svoje srdce von @kellyripa. Ja a @instasuelos filmovanie obtiažnych ľudí dnes večer…

Fotografie, ktorú poslal Billy Eichner (@billyeichner)

Toto nastavenie tiež uľahčuje prehliadku na skóre mnohých hosťujúcich hviezd, ktorí sídlia v meste, vrátane Consuelos. “Jednou z veľkých vecí v New Yorku je to, že nie je to len priemyselné mesto, ale tu je veľa skvelých divadelných a hudobných, a tu sú tu filmoví a televízni ľudia, ktorí žijú len v živote,” povedal. “Môžu pracovať na iných miestach, ale rozhodnú sa žiť v New Yorku. Je zrejmé, že niektorí ľudia naďalej letí do show, ale myslím si, že show určite využila možnosť mať ľudí, ktorí tu žijú – a niektoré z hosťujúcich hviezd, ktoré dostanú, ma odfúkli. “

súvisiace: Ťažkých ľudí‘s Julie Klausner jedlá na 8 hostí hviezdy budete vidieť v sezóne 2

Čo sa týka jeho vlastného hosťa, Consuelos sa musel pozrieť na časť. Ale napriek tomu, že zdvihol košeľu, aby odhalil jeho abs a hruď v jednej scéne, herec pred natáčaním nesťažil posilňovňu. “Ja som sa na to nepripustil,” povedal a smál sa. “Vlastne ma požiadali, aby som to urobil na mieste, a myslela som si, že je to veselé. Ale ja som za to vôbec nepracoval – ani si nepamätám, ako to vyzerá scéna! “

Napriek tomu bol jeden fyzický prvok jeho charakteru, že Consuelos sa ubezpečil, že má správne. “Pracoval som na vlasoch,” povedal. “Všimnete si, že moje vlasy sú trochu vysoké a veľké a hnusné. Takto zvyčajne začínam s mojimi postavami – to všetko začína vlasmi. “

Chyť nové epizódy Ťažkých ľudí, streamovanie utorok na Hulu.