Panic! Na disco Brendon Urie hity Broadway-v podpätkoch! -For Kinky Boots

Brendon Urie nie je na javisku cudzinec. Panic! Na frontman Disco sa už viac ako desaťročie turné, od tej doby, čo sa jeho pop-rocková kapela objavila na hudobnej scéne so svojim nezabudnuteľným hitom “I Write Sins, Not Tragedies” od roku 2006. Teraz je Urie, člen zostávajúci v skupine – ďaleko prekonal svoje emo-detské korene. A vďaka svojim speváckym vokálom a vtipným textom Panic! na Disco sa len lepšie s časom. Začiatkom tohto roka, Urie a spol. získali svoju prvú nomináciu na Grammy za piate štúdiové album kapely, Smrť bakalára, než začne jarné turné, ktoré vypredalo hlavné štadióny ako Madison Square Garden.

Urie je tento rok v New Yorku späť v New Yorku – ale tentoraz si vezme svoj talent do a veľmi v rôznych fázach. Robí debut v Broadwayi Kinky Boots dnes večer hrajú ako Charlie Price, muž, ktorý zachraňuje rodinu, ktorá zápasí s továrňou na topánky, keď spolu so svojou novou priateľkou, Lolou, začnú navrhovať dámske topánky, ktoré sú dostatočne pevné pre muža. Je to perfektná úloha pre Uriho, ktorý je známy svojimi módnymi voľbami ako je to za to, že je pre chytľavú melódiu. A netreba dodávať, že je viac ako pripravený na to, aby sa na javisku objavili tie kultové červené stehná ako majster.

Začiatkom tohto týždňa sme sa rozprávali s Uriou po tom, čo sme sa dostali na skúšku na Tonyho víťaznú show. Vyzeral ako doma na scéne divadla Al Hirschfield – a z dobrého dôvodu. “Panic! [v Disco] nie je neznámych s divadlami a vždy sme chceli postaviť produkciu nie na rozdiel od Broadwaya, “povedala Urie V štýle. “Preto sme sa rozhodli hrať divadlá už dlhú dobu, pretože sa nám páčilo, že sme boli viac divadelní a transformovali miesto do nášho sveta. Keď ľudia odišli, chceli sme, aby boli ako: “Odkiaľ som práve prišiel? Bolo to blázon. “”

Brendan Urie
Kevin Kane / WireImage

Zatiaľ čo sa môže cítiť pohodlne na uvedenie na predstavenie, hrať v hudobnej hudbe nie je nič ako koncertný život. “Broadway je z hľadiska výkonu tak odlišná,” povedala Urie. “Na show Panic, väčšina fanúšikov je tak hlasná a spieva spolu s tebou nad PA [systémom]. Existujú chvíle, keď som rád nechal ich mať na pár sekúnd. Ale s tým som tam len nahá. Nemôžem nechať nikoho prevziať. Takže som ako, “OK! Dúfajme, že to funguje! “Ale je to naozaj úžasné.” Pozrite sa na našu celú rozhovor s Uriou nižšie a chyťte ho Kinky Boots teraz do 6. augusta.

Ste zvyknutí na vlastné skladby. Ako sa cíti spievať hudbu napísanú Kinky Boots ‘ skladateľ Cyndi Lauper?
Je to tá najlepšia vec. Včera som sa s ňou stretol prvýkrát. Ešte sme poslali jeden e-mail tam a späť pred tým, len obaja sme povedali: “Hej, som nadšená, že sa s tebou stretávam.” A keď som s ňou včera visel, len potvrdil svoju vášeň pre túto hru. Vychádzali sme z hudby; hovorili sme o hre. Bola ako: “Myslím, že budeš skvelý. Nebojte sa o to, vy ste úžasné. “Bola taká sladká a mali sme najlepší čas vôbec. Je zábavné spievať jej veci. Pokiaľ ide o skúšky, mám rád, že som vo svete, kde namiesto toho, aby som spieval svoju vlastnú hudbu, prekladám túto hudbu. Je to pre mňa veľmi odlišné a je to úžasné.

Malá chuť “Duše človeka” od @ KinkyBootsBway �� ešte jeden týždeň!

Príspevok zdieľaný spoločnosťou Panic! V Disco (@panicatthedisco) dňa

Vaša vlastná hudba je známa podporou rovnosti LGBTQ, s texty ako “Láska nie je voľbou” na hymne “Girls / Girls / Boys”. Podobne, Kinky Boots je to všetko o prijatí a zahŕňa posolstvo, že je pravdivý pre seba. Bola to niečo, čo vás pritiahlo k tomu, aby ste sa pripojili k tejto produkcii, na rozdiel od inej Broadwayovej show?
Áno, to je veľmi prevažná časť. Ale úprimne povedané, to, čo ma prinútilo byť súčasťou hry, bolo, keď som to prvýkrát videl, pozeral som okolo, ako: “Milujem to – ale zaujímalo by ma, ako sa cítia niektorí z týchto ľudí z Midwestu a menších miest, pretože nikdy vidieť vlečenie alebo chlapíka v podpätkoch? “Sedeli sme vedľa staršieho páru v polovici 60. rokov a je spravodlivé povedať, že pán bol pre prvý čin nepohodlný. Ale on samozrejme miloval svoju ženu a prišiel za ňou. Keď prišiel druhý čin, začal sa trochu zahriať, nasledoval Donovu povahu. Milujem to, keď to robíš, keď sa spojíš s postavou na scéne a myslím, že šetrí veľa ľudí. Zavádza ich do tohto sveta akceptácie a lásky a rovnosti, ktorá je krásna. Nakoniec bol prvým, kto vystúpil a kričal, a ja som bol rád, to je to, čo chcem robiť. Chcem zmeniť ľudí k lepšiemu. Chcem zmeniť ich postoje k iným ľuďom. Takže si myslím, že je to absolútne krásny nápad.

V panike! na pieseň Disco “Neohazujte ma s dobrým časom”, spievate o tom, ako ste “stratili stávku na chlapíka v šifónovej sukni”, ale vy “robíte tieto vysoké podpätky prácou.” Teraz ste späť na platformách pre Kinky Boots. Aká je vaša osobná história s nohami?
Áno, povedal som – notoricky! Predtým som nosil podpätky a ja som si ich užil. Myslím, že som bol pravdepodobne deväť rokov, keď som ich prvýkrát nosil. Som najmladší z piatich detí a moji súrodenci a ja sme mali niečo nazvané “Dress-Up Box”. Urobili sme veľa domácich filmov a vždy sme konali a robili hry a tak. Z akéhokoľvek dôvodu ma milovali v trápení a veľa času, keď ma priviedli do oblečenia šermiarskeho oblečenia alebo šiat a podpätkov, takže som na to bol veľmi zvyknutý.

V mojom mladšom dospelosti som sa vychádzal s chlapom, ktorý sa sťahoval do baru v LA – to je to, o čom som napísal pieseň. Mali sme dobrú chvíľu, pivo, rozprávali sme sa, spievali sme piesne ľuďom a práve sme ich naštvali. Potom sme si začali navzájom tvoriť stávky. Pre ten, ktorý som inicioval, som bol rád: “Vsadím sa, že by som mohol zapadnúť viac hotových psov do úst, ako by ste mohli. Mám obrovské ústa, takže by som to úplne rozdrtil. “Ale on mi nakopol zadok. Chcel som sa vykúpiť, tak sa stavím, že by som mohol rýchlejšie piť pivo. Vtedy ma to rozbil. Nakoniec som musel nosiť podpätky. Povedal mi, že v nich nemusím stáť, ale bol som rád, “Mám to.” Prechádzal som po baru a mal dobrý čas – taktiež som bol osvetlený. Keď som sa prebudila, pochopila som len zlomok nepríjemnosti, že dievčatá prechádzajú cez nohy.

Súhlasíte s klasikou Kinky Boots že “Sex je v podpätku?”
Ja to! Cítim to, keď si dám tieto topánky. Zvýšili mi zadok. Je to veľmi sexy.

Práve sa to stalo skutočným. @kinkybootsbway

Keď dostanete make-up urobený, aby ste zasiahli pódium pre prehliadku, prináša vás späť do dní, keď ste videli guy?
[Smiech]. Nie! Nič nebolo ako flámsa. Strávili sme veľa času na našom tvári a nakrúcali sme sa ako bábovka ventriloquist. Ale to je veľmi odlišné od ničoho iného. Sledovanie anjelov a Jay, ako Lola, ich make-up je obzvlášť divoký. Je tu veľa, čo do neho ide a len … úcta. Robia veľa.

Máte nejaké pre-show rituály, ktoré plánujete pokračovať?
S Panic !, mali by sme vždy vysoko päť predtým, než budeme na javisku. A urobili by sme dvojitý výstrel tequily. Dúfam, že budeme mať oboje – uvidíme, čo sa stane. Ešte som to nezažil. Vlastne [ Kinky Boots cast] má vec, ktorú robia – ale neviem, či som kvalifikovaný na to, aby som tieto informácie odhalil. to je veľmi sexy. Len sa sranduje.

Brendan Urie Kinky Boots - Embed 2
Walter McBride / Getty

Aký je váš najobľúbenejší pár topánok v tejto chvíli?
Myslím, že to sú tie, ktoré mám teraz. Prestal som si na chvíľu nosiť topánky, kým som si nebral tieto pätky. Je divné, ako pohodlné sú – úprimne, je to dokonca oveľa komplikovanejšie ja som v nich. Sú dosť skvelé. Keď som ich prvýkrát dal na fotografovanie, povedali mi, že by som ich mohol skončiť na konci, ale povedal som nie. Prešiel som celým divadlom – šiel som hore po schodoch, cez suteréne. Ľudia stále hovorili: “Dnes večer nie ste v hre. Čo robíš? Nemusíte ich nosiť. “Ale ja sa mi to páčilo. Som v nich príjemný – samozrejme, Charlie by mal byť v nich nepríjemný, takže sa to musím znova naučiť.

Brendan Urie Kinky Boots - Embed 1
Matthew Murphy