Pitch Star Mark Consuelos na baseballovej show je dôležitá “Správy o posilnení”

Za svoju poslednú úlohu Mark Consuelos smeruje do veľkých líg. Herec hrá v novej baseballovej dráme Fox stúpanie, ktorá sleduje príbeh Ginny Bakerovej (hrá od Kylie Bunbury), prvej ženy MLB. Séria premiéruje dnes večer o 9.00. ET, s Consuelos v úlohe Oscar, generálny riaditeľ San Diego Padres.

“Prehliadka začína tým, čo nie je tak dobre,” povedal nedávno Consuelos V štýle. “Sú v strede ligy a ich účasť nie je taká dobrá. Majú však príležitosť vyviesť túto ženskú džbánku a samozrejme má dostatok talentu na to, aby bola v maloletých – ale ženský džbán sa nikdy nedostal do hlavných líg, takže nevedia, čo sa stane. “

Keď prvýkrát sledoval pilota, Consuelos si nebol istý, ako by to príbeh vyzeral. “Nevedel som, čo očakávať,” povedal. “Ale bolo to úžasné.” A herná poznámka #girlpower sa nestratila. “S dcérou si myslím, že je to dôležitá televízna show pre rodiny a športových fanúšikov, ktorí sa budú pozerať kvôli posolstvám posilnenia postavenia a spravodlivosti,” povedal. “To sú veci, ktoré sú dnes v médiách veľmi veľa a je to dôležitá celková správa prehliadky.”

SÚVISIACE: 6 Čo by ste mali vedieť o novom páde série, stúpanie

Consuelos tiež oceňuje skutočnosť, že séria je autentická, niečo, čo športoví nadšenci spozorujú hneď za netopierom. “Jednou z úžasných vecí je, že MLB je partnerom s Foxom, pretože leteckým baseballom – a je to po prvýkrát, čo získali licenciu na svoje štadióny, loptové kluby a uniformy,” povedal. “Takže ukážeme skutočné tímy a majú skutočné uniformy.” Skutočná povaha prehliadky bola pre Consuelos veľkým prínosom, keď sa prvýkrát podpísal. “Keď som bol čistým baseballovým fanúšikom, najskôr som mala jedno obočie zdvihnuté ako:” Dobre, ako to bude fungovať? “Povedal. “Ale po prečítaní celého scenára a následnom stretnutí s obsadením a Kylie som si pomyslel:” Wow. “”

stúpanie - Embed
FOX