Prečo Charlie Jessica Parkerová v rozvodových šatách nemá nič podobné ako Carrie Bradshaw

Sarah Jessica Parkerová sa v nedeľu v noci vracia do svetového televízneho seriálu, v hlavnej úlohe a výkonným producentom nového seriálu HBO, rozvod. Úloha herečky ako nešťastne zosobášená matka dvoch Francesa je fascinujúca – a nemohla by byť viac odlišná od posledného kultového televízneho charakteru, Sex a mesto‘S Carrie Bradshaw. Napriek tomu, že obe série sú umiestnené v New Yorku, francúzsky predmestský svet nie je nič podobný očarujúcemu Manhattanovi Carrie – nehovoriac o tom, že je to veľmi Manolo-free.

v rozvod, Parkerova postava trávi čas cestou do temných vôd svojho neúspešného manželstva. Jej cieľom je jednoducho prejsť cez deň, čo znamená, že kultivovanie moderného šatníka nie je na dlhom zozname úloh. Namiesto toho sa jej podpisový vzhľad skladá z nadčasových svoriek, ako sú šité na mieru šaty, káblové pletené svetre a skromné ​​šaty. Pre Frances móda jednoducho nie je najvyššou prioritou – a zatiaľ SATC fanúšikovia môžu byť v pokušení porovnávať svoj štýl s Carrie, návrhár kostýmov Arjun Bhasin a Parker túto záležitosť ani nezaoberal pri natáčaní rozvod.

rozvod Still Sarah Jessica Parker 2 - Embed 2016
Craig Blankenhorn / HBO

“Nikdy sme o tom nikdy nehovorili Sex a mesto, úprimne povedané, “nedávno povedal Bhasin V štýle. “Myslím, že s akýmkoľvek hráčom, ktorý bol v úlohe, ktorá bola pre nich kľúčovou, nechcete sa k tomu opäť vrátiť – už to urobili a nedovolí im robiť nič nové.” Keď sa rozvinul Frances pohľad, Bhasin a Parker začali od začiatku. “Bolo to ako, ‘OK, je to nová show, nová osoba a nová postava a budeme s tým pokračovať,” povedal. “Materiál sa venuje vzhľadu a preto sa pokúsite vytvoriť novú a špecifickú identitu pre danú postavu. Keď čítate nový skript, vo všeobecnosti nemáte sklon sledovať v šľapajach ďalšej postavy, ktorú herec hrá v niečom inom. “

SÚVISIACE: Sarah Jessica Parker Stuns v bejewled Čipka číslo a má Mini SATC Stretnutie na rozvod premiéra

Od prvého dňa mal Parker jasnú predstavu o tom, ako by Francesova šatňa mala vyzerať. “Sarah Jessica je veľmi zaujímavá, pretože je nielen samozrejme jednou z najstylovejších žien v New Yorku, ale predstava o tom, ako sa blíži k postave, bola určitá premyslenosť,” povedal Bhasin. “Chtala, aby to bola autentická skúsenosť tohto charakteru. Hovorili sme veľa o tom, že je to veľmi realistický a normálny zmysel domáceho života, rozvodu, v New Yorku, v zime – a ľudí v určitom veku a ekonomickej skupine. Takže to naozaj veľa ovplyvnilo. “

rozvod Still Sarah Jessica Parker 10 - Embed 2016
Craig Blankenhorn / HBO

To tiež znamenalo, že niektoré kusy boli mimo limitu. “Od počiatku sme sa rozhodli zostať od vysokej módy a rýchlej súčasnej módy,” povedal Bhasin. “Namiesto toho sme naozaj chceli vytvoriť históriu a pridať pocit nostalgie na show. Takže keď som navrhol, aby sme urobili vintage pocit, zasiahli všetky tie gombíky. “Odtiaľ duo prišiel so zastrešujúcim plánom pre francúzske oblečenie. “Chceli sme, aby sme oblečenie žili, a chceli sme, aby mala štýlový, sofistikovaný vzhľad,” povedal Bhasin. “Ale nechceli sme, aby bola trendová alebo hlasná a bzučiaca z hľadiska módy a farby. Chceli sme, aby to bolo elegantné a jednoduché a klasické. “

Súvisiace články: Pozrite sa na Sarah Jessica Parker Make jej HBO návrat do rozvod príves

rozvod Still Sarah Jessica Parker 6 - Embed 2016
Craig Blankenhorn / HBO

Jednoduchosť Francesa klesá až k prstom a zatiaľ čo jej topánky nemôžu byť v porovnaní s Carrie Bradshawovou a Parkerovou, kolekcia obuvi charakteru chýba. “O obuv sme premýšľali viac, ako by sme mali, pretože existuje taká súvislosť medzi Sarah Jessicou a obuvi,” povedal Bhasin. “Ale rozhodli sme sa, že to bude pomerne jednoduché. V jej šatníku vidíte rôzne typy topánok – niektoré zelené čerpadlá s hadicami z 80. rokov, niektoré topánky s vyššou podpätkou, niektoré topánky zo 70. rokov, ale nespolupracovali sme sa s postavou, ktorá je obesená obuvou alebo je viac zamilovaná určitú značku obuvi v porovnaní s inou. “

Nedostatok elegantných stilettov sa dokonca rozšíri na Parkerovu vlastnú obuv SJP, ktorú Bhasin odhalil, že sa nezobrazí rozvod. “V show nie sú žiadne topánky SJP,” povedal. “Její topánky sú krásne – sú skutočne úžasné – ale myslím, že sú pre Frances trochu príliš módne.”