Taylor Lautner hovorí o tom, že v bezkonkurenčnom behu prídu príliv a čo sa naučil od za súmraku

Taylor Lautner najprv ukradol naše srdcia pred ôsmimi rokmi, ako vlkodlak, ktorý si vážil Jacob Black súmrak. Odvtedy hrá hneď niekoľko akčných filmov a komédií, naposledy pristála na časť zvláštneho doktora Cassidy Cascade Scream Queens. Ale za svoju poslednú filmovú úlohu má 24-ročný herec dramatický obrat. v Spustite Tide, ktorý narazí na vybrané divadlá 2. decembra, Lautner hrá Rey, malé mestečko 20-niečo zvyšujúce jeho mladšieho brata v neprítomnosti ich väznený drogy-pridal matka, ktorú hrá Constance Zimmer. Závažná povaha je úplným odchodom pre Lautnera a to je presne dôvod, prečo sa rozhodol vziať to.

“Prvá vec, ktorá ma pritiahla k tomu, bolo, že to nie je nič, čo som kedy urobil,” povedal Lautner V štýle. “Vedel som, že to bude pre mňa obrovská výzva a to je to, čo som hľadal.” Hneď ako dokončil čítanie scenára, Lautnerová bola zahalená. “Zamiloval som sa do príbehu a postáv,” povedal. “Ale aby som bol úprimný, myšlienka robiť taký projekt ma trochu vydesila. Potom som si pomyslel: “Vieš čo? Chcem ísť na to: “Nedávno som sa dozvedel, že výber projektov, ktoré vás vydesia, je to, čo vám umožňuje vyrastať ako herec, takže ma to ešte viac priťahovalo.”

Vo filme sa Lautnerova postava v podstate stane rodičom svojho brata Olivera (hrá Nico Christou), a keď sa dozvie, že ich hanba matka sa chystá vrátiť do svojho života – a znovu získať opatrovníctvo Olivera po skončení väzenia – Rey na pobreží Kalifornie so svojím malým vtákom. Napriek svojmu pochybnému rozhodnutiu o únosu Olivera a opustení svojej púšte domov, Reyho zámery sú čisté. Len sa pokúša chrániť svojho brata pred detstvom, ktorý trpel v rukách svojej mamičky a Lautner bol viac než pripravený využiť svoj otcovský inštinkt na obrazovke.

SÚVISIACE: Nikdy neviete, koľko prsteňa Bella Swan prichádza na súmrak aukcie

“Skutočnosť, že Rey je rodičovská postava, bola oveľa viac témou pre dospelých, ako som sa zaoberal v minulosti,” povedal. “Ale bola to túžba. Vždy som milovala deti – som o sedem rokov staršia ako moja mladšia sestra, o ktorej si myslím, že je pre mňa trochu užitočná. “Hrajúc otcovskú postavu si Lautnerová myslela, aký druh rodiča dúfa, že bude niekedy, hoci krátko. “Prechádzanie touto skúsenosťou prinúti vašu myseľ trochu premýšľať o tom,” povedal. “Ale nie príliš vážne, pretože určite nie som v momente, kedy to bude čoskoro prísť.”

Taylor Lautner - Run the Tide
zdvorilosť

Zatiaľ čo v blízkej budúcnosti nemusí brať rodičovstvo, Lautner má niekoľko rád jeho mladšie seba. “Povedal by som len, aby som si každú chvíľu napil a ocenil každú malú skúsenosť,” dodala hviezda. “Mal som toľko rokov môjho života, ktoré boli taký víchrica a druh, ktorý prišiel z ničoho, a to všetko jednoducho preletelo tak rýchlo. Takže by som povedal, aby som si vzal každú chvíľu vážne – pretože ide rýchlo – a jedného dňa budete na tieto zážitky premýšľať a chýbať to. “

súmrak fenomén môže prísť a odísť, ale Lautner je navždy vďačný za časť, ktorá vypustila milióny #TeamJacob Twihards po celom svete. “Keď som začal súmrak, Bol som len 16 rokov, “povedal. “Skutočne to bola jedna z prvých veľkých vecí, ktoré som urobil, a myslím, že som sa odvtedy naučila veľa. Mala som príležitosť spolupracovať s mnohými mimoriadne talentovanými hercami a filmovými tvorcami a len ich sledovať na sade a učiť sa z nich, a to mi pomohlo v priebehu rokov. “

Jedna vec, ktorá sa od hviezdy zmenila, pretože odzrkadľovala pozornosť, keď odhalila svoju roztrhnutú postavu súmrak? Jeho ochota ísť bez rukávov. V posledných rokoch sa Lautner vyhýbal zrieknutiu sa kamery. Ale veľa na našu radosť, Lautner znovu preukazuje svoje abs Spustite Tide– a bol rád, že to robí, pretože to nie je bezstarostným spôsobom. “Nie som vôbec proti tomu, aby som šiel bez košele, pokiaľ to má zmysel,” povedal. “Sú časy, keď je logické, že idete bez košele: Keď idete plávať v oceáne, nemáte typicky na sebe košeľu a ak máte sexy scénu, zvyčajne nemáte na sebe tričko. Vôbec nie som proti takým veciam – ale dávajem pozor na tie časy, v ktorých sa cíti, ako by niekto nútil chvíľu, aby mi dali košeľu, aby sme mohli povedať, že sme to urobili. “

Taylor Lautner hovorí o tom, že Taylor Swift a potvrdzuje, že napísala o ňom piesňu

v Spustite Tide, Lautner ide bez košele pri plávaní v oceáne, rovnako ako počassexy scéna “s Quantico hviezda Johanna Braddy, ktorá hrá svoju bývalú priateľku Michelle. A scéna, ktorá tlačila Lautnera z jeho komfortnej zóny, nemala nič spoločné s ukazovaním kože, ale skôr keď jeho postava, Rey, zdvihne gitaru a začne sebranizovať Braddyho. “Som jedným z najhorších spevákov, s ktorými sa stretnete, a nemôžem hrať žiadne nástroje,” povedal Lautner. “Mám absolútne nulový hudobný talent, hoci milujem dobrý karaoke session a baviť sa s niektorými hitmi Backstreetu. Ale možno budete chcieť zapnúť vaše uši, keď otvorím ústa. Tak som sa naozaj musel nechať ísť s touto scénou, pretože som bol rád, “To bude hrozné, chlapci, tak sa len pripravte na to.” “

Zatiaľ čo Lautner môže varovať divákov, pokiaľ ide o jeho hudobné talenty, je pripravený zdieľať Spustite Tide so svojimi fanúšikmi – spievajúcou scénou a všetkými. “Je to len srdcový film, ktorý pravdepodobne budete plakať na gauči,” povedal. “Myslím, že to ponechá ľudí s teplými fuzzy pocity.”

Pozrite sa na príves Spustite Tide vyššie, a chytiť film vo vybraných divadlách dnes, 2. decembra.