Všetko, čo potrebujete vedieť o pravidlách Nepoužívajte

V období, ktoré je plné srdcových chýbajúcich, znepokojujúcich a depresívnych filmov (mnohé z nich sú vynikajúce, myslíte si), Pravidlá nepoužívajte je zábava a uvítací útek. Áno, má chyby – nejaké roztrieštené úpravy, romantiku, o ktorú sme chceli, aby sme sa o niečo viac zaujímali a pod. – ale stále je to zábavný retro romp o Starom Hollywoode, ktorý mal hlavnú predstavu, písaný a riadený skutočnou ikonou starého Hollywoodu, Warren Beatty. V skutočnosti je to jeho prvý film za 15 rokov.

“To nie je biopic,” povedala stále čarujúca Beatty, ktorá sa zúčastnila krátkeho premietania filmu, ktorý sa otvára 23. novembra. “Nie je to biopic na Howardovi Hughesovi. Ide o dve mladé deti, ktoré pre ne pracujú. “

Ale keďže Beatty vykresľuje Hughesa, je to samozrejme excentrický miliardár a jeho nespočetné zvláštne návyky: neukojiteľná chuť zmrzliny z banánových orechov, posadnutosť s lietadlami a podprsenkami, nechuť pre malé deti, záľubu na televízne večere a uprednostňovanie tmavých miestností a záclonových postelí. Beatty hrá mytologickú záchranu ako čistý narcisizmus (“Billlionaire, zatracenec, nie milionár,” napravuje) v kombinácii s extrémnou neistotou (“Myslíš si, že som ošklivá?”). Je to ako kokpitý a neistý ako džbánok začiatočníka v deň otvorenia, s pomlčkou pokorného starého dedáka hádzaného.

UWBP_04953FD - Legendary filmmaker Warren Beatty stars as Howard Hughes in RULES DON’T APPLY, which Beatty wrote, directed and produced. Photo Credit: Francois Duhamel.
FRANCOIS DUHAMEL / TWENTIETH CENTURY FOX FILM CORPORATION

Iste, tu je tiež milý milostný príbeh medzi jedným z mladých šoférov Hughese Frankom Forbesom (mladým srdcom Aldena Ehrenreicha) a jednou z jeho zmluvných hviezd, Marly Mabrey (hrá Lily Collins). Toto sú dve “deti”, na ktoré Hughes hovoril – a obaja sú veľmi lákaví.

SÚVISIACE: Ako získať Lily Collins Cat Eye pohľad z Pravidlá nepoužívajte premiéra

Keď Marla prekvapí, čo cíti, je jej chybou a povedala Frankovi: “Filmová herečka by mala mať veľké prsia a byť sexy. V tomto meste nie sú to pravidlá? “On odpovedá:” Si výnimkou. Pravidlá sa na vás nevzťahujú. “

Ale je to Beatty ako Hughes, ktorý naozaj drží našu pozornosť. Skutočnosť, že magnát sa neobjavuje v prvých niekoľkých minútach filmu, možno chcel potvrdiť, že to nie je o ňom, ale robí to naopak, pretože stavia očakávanie jeho odhalenia. pamätať čeľuste?

ak You're a Hopeless Romantic

Pravidlá nepoužívajte
Toto nie je bežný milostný príbeh, ale napriek tomu bude preťahovať vaše srdce. Vintage hollywoodske filmy hrajú úžasne krásnu Lily Colinsovú ako ašpirantnú herečku, Alden Ehrenreich ako jej vodiča a záujem o lásku a Warren Beatty ako iluzórny miliardár Howard Hughes – muž, ktorému pracujú mladí ľudia. Prineste tkanivá! (Od stredy 23. novembra)

Francois Duhamel / dvadsiateho storočia Fox Film Corporation

Tu je dej: Je to rok 1958 a Marla je dychtivá mladá starletka z Virginie, poslaná do Hollywoodu na pokyn Hughesa na obrazovkový test s RKO Pictures. Ona a jej skeptická matka baptistov (Annette Bening, fantastická ako vždy) sú umiestnené v dome v Hollywoodskych kopcoch, ale po niekoľkých dňoch, keď sa na horizonte nepodarilo stretnúť s Hughesom a bez screeningového testu, je Marla rozčarovaná, aby zistil, že je jednoduchá jedna z 26 dievčat (vrátane tých, ktoré hral Haley Bennett a Megan Hilty), že Hughes sa zaobchádza rovnako. Medzitým sa stáva zabitá so svojím prideleným šoférom, Frankom, ktorý tiež čaká stretnúť sa s Hughesom (aby ho predával na nápad na nehnuteľnosti) a rovnako sa s ňou potopil aj napriek tomu, že boli upozornení na prísne “žiadne hanky panky “medzi zamestnancami pravidlo.

SÚVISIACE: 8 filmov vidieť cez víkend vďakyvzdania-akúkoľvek náladu, v ktorej sa nachádzate

Tu je tu veľa potlačenej sexuality, ale či už z nudy alebo skutočnej chémie, obaja majú nakoniec bláznivé stretnutie, po ktorom sa cítil cítil, že sa cítil vinná, pretože Franka je zasnúbená. “Choval som sa ako lacný fliaš!” Opovrhuje sa. Keď sa Marla nakoniec stretne s Hughesom v jeho tmavom hotelovom bungalove v Beverly Hills (požiadal o “dievča MM” – Marilyn Monroe – ale bola Marla poslaná omylom), dostane sa na Champagne a píše: “Ak to, potom ma blázon viac! “Charmed, Hughes končí a dáva jej prsteň.

UWBP_02509FD - Lily Collins stars in RULES DON’T APPLY, from legendary Academy-Award winning director Warren Beatty. Photo Credit: Francois Duhamel.

Marlina ambície jej zaujmú romantiku s Frankom, ale ona čoskoro zistí, že Hughes zabudol na svoje stretnutie a dostal sa do styku s niekým iným – všetko, čo je časťou príručnej schémy visieť na leteckej spoločnosti TWA, subplot s Hughesom, čím sa stáva čoraz viac unarmed a paranoidný.

SOUVISLOSTI: Lily Collins bude ctiť na Hollywood Film Awards 2016

Zmätený ešte? Nebudem odovzdávať koniec, ale pridám, že film má silné obsadenie podporných postáv vrátane Matthewa Brodericka, Candice Bergena, Steve Coogana (v pilotnej scéne), Martin Sheen, Alec Baldwin , Oliver Platt a ďalšie. Keď musíte nájsť film, ktorý sa bude konať cez víkend vďakyvzdania, ktorý vás vyzýva k vašej mamke, otcovi, babičke a tínedžerovi, je to dobrá stávka.