Vitajte Späť Streda: Oklahoma Taylor Townsend sa vracia!

Pred desiatimi rokmi dnes, O.C. vysielal svoju poslednú epizódu – čo znamená, že oficiálne to bolo desať rokov, kedy Taylor Townsend vyznamenal naše televízne obrazovky. Zatiaľ čo módna dráma Fox, ktorá nás predstavila najhorších študentov v okrese Orange, bola viac ako dvojnásobkom času, akým je Seth Cohen, Summer Roberts, Marissa Cooper, Ryan Atwood a ďalší. bude navždy držať miesto v našich srdciach (a, úprimne povedané, história popovej kultúry). A pre jeseň Reeser, ktorý prehral predávajúceho Taylora v posledných dvoch sezónach seriálu, bol prehliadkou celkom hračka.

“Prihlásil som sa na štyri epizódy a to som myslel, že budem robiť,” povedal Reeser nedávno V štýle. “Takže som bol veľmi šťastný z hľadiska smeru, na ktorom sa skončila show.” Samozrejme, toto smerovanie bolo ovplyvnené tým, že Mischa Barton opustila show – a smrť jej vedúceho charakteru, Marissa, ideálna príležitosť na to, aby sa rola spoločnosti Reeser stala trvalou. Fanúšikovia mali vzťah s láskou a nenávisťou s Taylorom – rovnako ako zlý chlapec Ryan (Ben McKenzie) – ale nemožno poprieť, že zverejnila svoju prítomnosť. Po tom, ako skončila v roku 2007 koncert Taylora, sa Reeser rozhodla hrať ako agentka mladých talentov Lizzie Grantová Entourage. A za jej poslednú úlohu je 36-ročná herečka späť na rovnakej fiktívnej kariére.

V novej dráme E!, Usporiadanie (premiéry 5. marca o 10.00 hod. ET), hrá aj ďalšie talentové agentky. Ale jej zase ako Leslie Bellcampová, ktorá predstavuje mladú herečku, ktorá uvažuje o zmluvnom manželstve na sériovom ústrednom sprisahaní, nie je v skutočnosti nič ako jej minulá úloha ako Lizzie. “On Entourage, Hral som mladého agenta – ale ten je do značnej miery zodpovedný za spoločnosť, “povedal Reeser. “Je to skôr ako Ari zlato a ona je oveľa viac otvorená ako Lizzie, ktorá bola manipulatívna a snažila sa dostať sa za zákulisím. S Leslie je to všetko vonku, pretože nepotrebuje nikoho manipulovať – ​​hovorí to presne tak, ako to je, a nebojí sa, alebo nie je rád. Vie, čo robí, a nemusí sa ospravedlniť nikomu. “

Tu Reeser pripravuje viac na svoj najnovší projekt a spomína Entourage a O.C.

Čo vás na túto úlohu najprv pritiahlo?
Myslím, že projekt je nejaký moderný príbeh Popoluška. Je to jedno z tých tajných želaní, ktoré ste dostali do tohto magického fantasy života a myslím, že je to naozaj zábavné. Hrám agentku Christine Evangelistu a je to celkom nepríjemné. Mám tendenciu byť pripútaný k silným, profesionálnym ženským rolám, a toto nie je žiadny nezmysel. Ona je tehotná, kvôli každému dňu, ale stále kopne zadek v práci. Miloval som tento aspekt, pretože to bolo to, čo som robil počas oboch mojich tehotenstiev – a ja som to rád videl na obrazovke.

Klienta vašej postavy, Megan Morrison, je mladá herečka, ktorá sa snaží urobiť všetko, čo je potrebné, aby sa to stalo v Hollywoode. Ako sa s ňou spája, z vlastnej osobnej skúsenosti v priemysle?
No, na začiatku mojej kariéry mi nikto neposkytol zmluvné manželstvo. Myslím si, že to, čo mám na mysli, je to zmysel zmätku, ktorý cíti, “Ako sa môžem pohybovať dopredu a dostať svoju nohu do dverí?” Názor mojej postavy spočíva v tom, že Christine by absolútne mala uzavrieť zmluvu o manželstve a že bude robiť úžasné veci pre svoju kariéru. Mám rád hranie postavičky, ktorá má na to skutočne silný názor, pretože je šťavnatá, ale nemyslím si, že by to bolo pre mňa tak rezané a suché, keby som bol naozaj vo svojej situácii. Myslím, že by som pravdepodobne radil niekomu, aby to neurobil. Takže je to zábavné dostať sa do hlavy mojej postavy a snažiť sa túto mladú dievča presvedčiť, že to bude dobré pre jej kariéru. V podstate sa mení Alenka v ríši divov, pretože sa dostane do tohto radikálneho sveta vzrušenia a zmätok a všetko sa zrazu zmení na vrchol.

WBW - Autumn Reeser - 2
zdvorilosť E!