Vitajte Späť Streda: Seann William Scott sa vracia ako dospelý Jock v Goone 2

Je to už osemnásť rokov, kedy si Seann William Scott na svojom nezabudnuteľnom veľkom projekte debutoval americký koláč. A zatiaľ čo človek, ktorý priniesol absurdne hlúpe a výstižne citovaný Steve Stifler k životu udržal relatívne nízky profil v posledných rokoch (najpodstatnejšie, vyjadriť charakter Crash v Doba ľadová filmy), je oficiálne späť pred kamerou.

Tento piatok sa Scott vráti k svojmu rolu ako vyhnanec v baroch, obrátený pro hokejista Doug Glatt Goon: Posledný z Enforcers. Následný krok k spánku v roku 2011 Pokračuj, nový film označuje režijný debut častého spolupracovníka Setha Rogena Jaya Baruchela – a Scott vyhlásil, že je jeho obľúbeným filmovým zážitkom do dnešného dňa (nezabúdajme: jeho životopis zahŕňa celý americký koláč série a rýchlych pohybov Kámo, kde je moje auto?).

“Aby som bol úprimný, skončil som s najlepším časom, aký som kedy urobil Goon 2,”Povedal Scott V štýle minulý týždeň. “V živote som mal veľa zábavy a ja som dosť šťastný chlapík, ale doslova to bolo najzábavnejšie. Miloval som všetkých hercov a Jay je skvelý chlapík a naozaj úžasný režisér. “Iný kľúčový člen obsadil túto skúsenosť ešte lepšie. “Strelili sme v Toronte a prvý týždeň som sem priviedol žltý Lab,” povedal Scott. “Bol ako psík, takže bežal všade a všetci s ním hrávali. Bolo to ako letný letný tábor. “

Scott sa pokúša o to, aby sa stal jockom na strednej škole, čo si myslí, že Stifler robí teraz a prečo si nemyslí americký koláč drží to isté v dnešnom svete high-tech.

v Goon 2, vaša postava je ženatá s dieťaťom na ceste. Nikdy sme ťa nikdy nevideli v zodpovednej tátovej roli predtým. Ako ste sa na to pripravili?
Som si istý, že ste počuli, ale mnohí ľudia ma porovnávajú s Danielom Day-Lewisom. Som herec metódou. Takže, len aby som získal pocit, aké to bude, som sa v skutočnosti oženil a pred filmom mal dieťa, aby som cítil, aké by bolo byť taťkou a byť ženatý. Potom, keď sme skončili, rozvedl som sa a ešte som svojho dieťaťa nevidela. Ale som si istý, že sa dobre (smiech) … Nie, máš pravdu! V porovnaní s postavami, ktoré som v minulosti hral, ​​sa cítim oveľa viac. Naozaj som o tom príliš nerozmýšľal, len som sa ukázal a pokúsil som sa nezničiť film.

WBW Seann William Scott - 1
S láskavým dovolením Momentum Pictures

Hral si hokej na strednej škole?
Nie, ale vyrastal som v Minnesote, takže si myslíte, že som to urobil. Hral som baseball, basketbal a futbal. Takže, samozrejme, prvý športový film, ktorý robím, je o jednom športu, ktorý som nehral.

Doug je jock, a tak bol aj Stifler americký koláč. Páčilo sa vám, keď ste boli mladší?
Dúfajme, že som bol múdrejší ako obe tieto postavy! Oba sú blázni. Myslím, že Doug bude múdrejší ako Stifler, pretože Doug vie, že je hlúpy. Bol som jock, ale nebol som nič ako tie postavy. Moji priatelia a ja sme boli všetci športovci, ale v skutočnosti sme neboli takí ako typickí jockeři s celkovou predstavou, že sú všetci len kretéri. Všetci sme boli sladká. Keď som sa vrátil po natáčaní americký koláč, veľa mojich stredoškolských priateľov bolo ako: “Čo f-k! Bol si vždycky ten tajný kretén? “A bol som rád:” Nie, človeče! To je postava. “Mnohé z mojich priateľov som si zobrala niektoré zo svojich vlastností, ale jo, bol som trochu priateľší na strednej škole.

Ako si myslíte, že americký koláč drží dnes?
Neviem, či to udrží. Čo je zvláštne, nemyslím si, že sa znova stanú takými komédami, ako je to, ako sa to stalo, neohrabaným, R-hodnoteným druhom komédie, pretože oni jednoducho nerobia peniaze. Ale mám samozrejme skutočnú lásku a lásku k týmto filmom, pretože by som nemal kariéru bez nich. A tak veľmi milujem túto postavu. Je to smiešne, keď si myslíte americký koláč filmy teraz, zdá sa, že sú tak krotké. S pornom všade majú všetci prístup k sledovaniu najsilnejších, najdivokejších, sexuálnych deviantov online. Takže keď premýšľate o chlapíkovi, ktorý má sex s jablčným koláčom americký koláč, je to skoro ako karikatúra. Som si istý, že 15-ročné dieťa sleduje, že teraz bude ako: “Čo? Toto je smiešne. Nerobíme to; robíme to. “

tk
Univerzálna / zdvorilostná kolekcia Everett Collection

Aký nedávny film na vysokej škole si myslíte, že to bolo správne?
Bolo to chvíľu, kedy tieto typy filmov vyšiel. Veľmi zlý, Milujem ten film. Ale ja neviem – je to naozaj chvíľu. Chcete so mnou napísať novú komédiu s vysokou školou? Dostávam informácie po tomto. Na ňom začneme pracovať.

Perfektné! Ale naozaj, aj keď je možnosť robiť ďalšie americký koláč film sa prezentoval sám, bol by si zle?
Úprimne povedané, vidieť a hrať Stifler vo svojom 40-tych rokoch by bolo podľa môjho názoru zábavné. Neviem, či by sa niekto chcel pozerať. Ale pre mňa je to najzábavnejšia postava, ktorú budem mať možnosť hrať. Hlboko, chce len byť milovaný, a je naozaj neistý a hovorí, že najviac nevhodné veci, a on znamená dobre. Ale ja ho jednoducho nevidím, že by ho niekedy vyrastal, alebo sa ho dostal.

Čo si myslíte, že dnes bude robiť?
Myslím, že bude pracovať ako striptérka. Jeho meno bude Inferno a jeho celok shtick že je to hasič. Bude tancovať na gay baroch, striptízových kluboch a priamych baroch. Dúfajme, že nájdem aj prácu!

PRIPOMIENKA: Vitajte Späť streda: Rachael Leigh Cook

Aké línie ľudia citujú späť k vám najviac?
“Chystám sa vyskočiť s mojim c-k von.” Je to vždy zábavné počuť, keď som visí s mojou mamou na verejnosti. Miluje to.

Existuje predovšetkým jedna minulá hviezda, s ktorou by ste s radosťou opäť pracovali?
Bože! Neviem. Bol som naozaj šťastný, že môžem pracovať s veľkými ľuďmi. Môžem sa zamyslieť nad pár, s ktorými by som chcel znova pracovať, ale ja ti nepoviem [smiech]. Pretože hovoríme Goon 2, Povedal by som, že všetci ľudia z tohto filmu. Milujem toľko obsadenie. A to nie je len bezpečná odpoveď, ale je to pravda.

WBW Seann William Scott - 2
S láskavým dovolením Momentum Pictures

Čo je to najdôležitejšia vec, akú ste kedy držali zo sady?
Vlastne, na konci tohto posledného Pokračuj film, je tu obrovský krvavý boj. Nikdy som si nemyslel, že si vezmem nejaké veci, ale bol tu jeden dres, ktorý mal na ňom všetku falošnú krv a ja som sa ich pýtal, či to môžem mať, a povedali áno.

Ste tiež hrať v Green Dolphin budúci rok, výkonný producent Keanu Reeves. Povedz nám o tom.
Dokončili sme natáčanie pred niekoľkými týždňami. Keanu to produkoval, ale ešte som nemal šancu stretnúť sa s ním. Je to dramatický film a prvýkrát som hral skutočne hroznú ľudskú bytosť – len naozaj nepríjemnú osobu – čo je to, čo som vždy chcel robiť. Vždy som chcel robiť dramatickú prácu a také temnejšie veci. Bolo to naozaj v pohode, pretože keď riaditeľ povedal Keanuovi, že ma chce odhodiť, Keanu povedal: “To je skvelý nápad.” Bol som ako “Čo?” Keanu Reeves vie, kto som, to je úžasné. ” Myslím, že film bude skvelý. Mladší herci, Justine [Skye] a Tyler [Dean Flores], sú úžasné. A urobil som to najlepšie, čo som mohol!