Michelle Dockery Bercakap Kehidupan Selepas Downton Abbey dan Peranan Baru Fierynya

Dia meningkat menjadi keturunan Lady Mary Downton Abbey-Now Kelakuan baik bintang Michelle Dockery memecah keluar dari manor.

Sekiranya Michelle Dockery tidak pernah bertindak, dia boleh menghabiskan hari-harinya melakukan sokongan untuk Great Britain. Dia tiba di bilik hotel London saya memakai baju kurung Burberry dan jeans Topshop dan membawa tas wanita Aspinal dari London yang dia bentuk. (Lebih pada yang kemudian.) Dia kemudian meneruskan untuk mencurahkan secawan teh yang sempurna. “Oh, saya suka cawan biasa teh pembina,” katanya, terdengar dekat dengan seorang pekerja binaan kerana dia akan mendapat, kerana dia mengetuk penyaring eksotik begitu sahaja. “Saya tidak pernah jumpa ini Downton Abbey hari. Dan kami banyak minum teh. “

Sejak episod akhir Mac lepas Downton Abbey– drama zaman British paling berjaya dalam sejarah-banyak yang berlaku kepada Michelle Dockery. Dalam wajahnya yang cepat dari watak tercintanya, Lady Mary Crawley, dia menandatangani kontrak untuk bermain dengan artis Letty Dobesh dalam siri TNT Kelakuan baik. “Saya berada di dalam perjalanan,” katanya. “Halaman pertama skrip itu bekerja di burger bersama, mencuri dompet dari seorang lelaki yang cuba mencabulnya. Saya suka, ‘Saya memainkan peranan ini.’ “

Dockery tidak mencari kejutan Downton peminat; ia hanya berlaku. “Kadang-kadang saya akan mendapat peranan dan ada maklum balas bahawa mereka tidak dapat melihat saya sebagai watak lain daripada Lady Mary. Tetapi tidak menunjukkan ini-ia hanya datang begitu cepat. Saya tidak mengharapkannya. “

Oleh itu, peranan itu, yang Dockery memulakan penggambaran di Wilmington, N.C., pada bulan Oktober 2015, akan memberikan pelepasan yang sangat diperlukan. Dua bulan kemudian, dia kehilangan tunangnya, eksekutif PR Irish John Dineen, kepada kanser. Mereka telah bersama selama dua tahun, dan dia hanya 34. Dockery tidak akan bercakap tentang kehilangan itu-menambah peringatan halus bahawa dia tidak, sebenarnya, wajib untuk.

Dia mengatasi dengan melemparkan dirinya ke dalam Kelakuan baik, dengan kakaknya Louise datang untuk menghabiskan masa dengannya di Wilmington. “Ya, itu perubahan besar,” katanya mengenai penempatan semula beliau. “Perkara pertama yang saya lakukan apabila saya sampai di sana pergi ke pantai.”

InStyle March 2017 FMD Michelle Dockery 7 - Lead
Fotografi oleh Phil Poynter; kapas jubah kapas oleh Marni; berlian dan anting emas 18kt oleh Ana Khouri

Dockery kelihatan berbeza juga-rambutnya lebih panjang dan lebih ringan, sementara pewarnaan bintik-bintik cahaya menutup wajahnya. “Saya suka,” katanya mengenai warna hangatnya. “Dan saya hanya memakai banyak pelindung matahari!” Dia menikmati rehat dari kegilaan selebriti London. “Saya berusia 35 tahun,” katanya. “Saya sampai ke tahap di mana saya agak seperti … mudah.”

BERKAITAN: Lihat Semua Selebriti Kelihatan dari Anugerah Merah Karpet Merah 2017

Baru-baru ini, Dockery mendapat lesen pemandunya juga-lama sekali. “Saya berasa malu bahawa saya tidak mempunyai masa yang lama,” dia ketawa. “Tetapi Letty terpaksa memandu. Jadi saya tidak mempunyai pilihan. “

Apabila dia tidak menembak-latihan yang mencabar, memandangkan dia berada di hampir setiap tempat kejadian-Dockery yang menyedihkan menjaga dirinya. “Protein dalam minuman keras saya, kekal sihat sebanyak yang saya boleh. Dan alkohol tidak selalu menjadi perkara terbaik apabila anda bekerja dengan banyak, “katanya. “Tidak suka Downton.”

Ah, Downton. Kasih sayang Dockery untuk siri yang mengubah hidupnya dapat dirasakan. “Saya merindui mereka. Saya sangat merindui mereka. Semua hari kerja di mana kita semua akan kembali ke hotel dengan sebotol wain. “Ada bercakap tentang filem, dan Dockery adalah untuknya. “Semua orang menunggu masa depan,” katanya. “Ia membuktikan sukar untuk mendapatkan 18 pelakon yang ada.” Jika bertengkar menjadi sukar, kenapa tidak hanya mengetuk beberapa orang dalam kemalangan kereta? “Ya,” dia ketawa. “Jika tiada siapa yang mahu melakukannya, kami akan membuangnya ke dalam alur cerita. Kereta Matthew. “

InStyle March 2017 FMD Michelle Dockery 5 - Lead
Fotografi oleh Phil Poynter; pakaian caddy sutera oleh Dior; pam kulit oleh Blahnik

Dia ingin tahu tentang tempoh yang mungkin Downton filem akan melompat ke. “Ada Strike Umum pada tahun 1926, iaitu tahun depan. Jadi … isyarat spoiler! Atau mungkin ada sedikit masa melompat. “Ooh, boleh Downton lompat terus ke dalam hit kerajaan baru yang betul, Mahkota? Dockery membayangkan senario ini: “Ooh ya, saya boleh bertemu dengan Claire Foy. Lady Mary pergi untuk melihat rakannya. “Dia tergelincir ke dalam aksen Mary yang tidak rapi. “‘Saya akan jumpa Elizabeth. Kami telah mengenali baru-baru ini. ‘”

Dockery, tentu saja, mempunyai kepelbagaian pasangan aktor. Di luar Downton Pelakon-terutama Laura Carmichael dan Allen Leech-ada Lupita Nyong’o, bintang bersama dalam thriller 2013 Tanpa henti, dan Gwendoline Christie dari Game of Thrones.

“Dia mempunyai semua ungkapan ini,” kata Dockery. “Dia memanggilnya Nest of Tables. Dia cemerlang. “

Satu perkara yang perlu diketahui mengenai Dockery: Dia agak penari yang hebat dan DJ. Dia mempunyai senarai main yang bernama “DJ Dockers” yang dia menarik pada acara yang layak, seperti ketika dia menembak siri baru “feminis barat” Tanpa Tuhan tahun lepas di New Mexico. Pertunjukan ini terletak di sebuah bandar yang penasaran bernama La Belle, di mana semua penduduknya adalah wanita. “Ada saloon dan segala-galanya!” Kata Dockery. Set off, gadis-gadis itu hanya turun. “Kami akan mempunyai parti tarian ini dan saya akan DJ.” Pada senarai mainnya yang luas: “Juicy,” oleh Notorious B.I.G .; “Cinta Seperti Ini,” oleh Faith Evans; “Maaf,” oleh Justin Bieber; dan “Drop It Like It’s Hot,” oleh Snoop.

InStyle March 2017 FMD Michelle Dockery 3 - Lead
Fotografi oleh Phil Poynter; kot nilon oleh Kenzo

Oleh itu, jika kerja adalah kuratif, ramalan Dockery adalah sangat baik. Dia menikmati kembali ke London. “Saya telah hibernating sedikit sejak saya telah kembali.” Dia juga menyelidiki lebih lanjut dalam kerjasama dengan label Inggeris bertingkat Aspinal dari London. Dia retak membuka Dockery, beg hitam doktor croc klasik, yang datang dalam pelangi warna. “Ia didasarkan pada beg yang nenek saya, kerana saya suka cara ia dibuka. Saya suka memakai beg seperti ini. “Di samping Dockery, terdapat Dockery Snap, yang bukan satu langkah tarian tetapi sepupu yang dekat dengan yang asal, dan selendang gaya vintaj yang memaparkan haiwan dalam adegan hutan yang mimpi. Lady Mary akan sangat kagum.

BERKAITAN: Perjalanan Hari Valentine Kate Middleton Tidak Akan Termasuk Putera William

Dalam masa terdekat, Tanpa Tuhan dan The Sense of Ending– satu drama hubungan pada bulan Mac, yang dibintangi oleh Jim Broadbent-hanya boleh berarti lebih banyak permaidani merah, dan Dockery lebih daripada permainan. Satu kegemaran baru-baru ini: “Saya hanya menyukai pakaian Oscar de la Renta yang saya pakai untuk Emmys,” katanya. “Pakaian itu sangat cantik.” Di Instagram adalah klip Dockery yang berkilauan, kata gaun keperakan, turun ke “Juicy” di belakang limusinnya. “Ia sangat lucu, perkara-perkara yang berlaku di belakang tabir,” katanya. “Terdapat pelbagai Spanx berbeza yang boleh anda pakai. Anda tahu orang-orang Spanx yang mempunyai pad bantal di dalamnya untuk membuat gelandangan kelihatan lebih curvy? Saya meletakkan mereka sebaliknya, hanya untuk ketawa. “

InStyle March 2017 FMD Michelle Dockery 2 - Lead
Fotografi oleh Phil Poynter; kapas jumpsuit dan ikat pinggang satin dengan seramik oleh Sportmax; Gelang emas putih 18kt oleh Bulgari; sandal kulit napa oleh Weitzman

Inilah perkara mengenai Dockery: Dia jenis yang tidak dapat dilupakan. Sama ada ia tidak dapat digantikan oleh British atau cintanya, dia tetap tenang dan terus berlumba. Dia memakai selebritinya yang luar biasa kerana ia boleh menjadi, terutamanya dalam kesedihan – seperti sarung tangan Lady Mary. “Apa yang saya pelajari adalah untuk bersenang-senang dengan semua yang mungkin,” jelasnya. “Saya telah mengembara, saya telah melihat dan bertemu dengan orang luar biasa dan berada di tempat yang menakjubkan. Perkara yang tidak pernah saya impikan akan saya alami dalam hidup saya. “

Tetapi apabila ia datang kepada kehidupan peribadinya, Dockery tidak akan pernah menjadi “Akses semua kawasan.” “Ia penting bagi saya secara peribadi bahawa saya menyimpan sedikit kembali. Well … banyak, dalam banyak cara. “Dia tersenyum dan menuangkan satu lagi cawan teh.

Untuk lebih banyak cerita seperti ini, ambil InStyleisu Mac, di gerai surat khabar dan tersedia untuk dimuat turun digital 10 Februari.

Jurugambar: Phil Poynter, Poynter / Serlin Associates; rambut: Daniel Martin / Artis Bryant; solek: Andrew Gallimore / CLM; editor fesyen: Columbine Smille / Lundlund; manicure: Ama Quashie / CLM; pengeluaran: Pengeluaran Rosco; lokasi: The Beaumont Hotel, London.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

68 + = 70

map