Kami Menghabiskan Hari pada Set Pemberontakan Gadis Baik dan Memiliki Semua Butiran Di Bawah-adegan

Di sini pada InStyle, kita dapat melakukan beberapa perkara yang keren dari semasa ke semasa. Ia bukan pertunjukan buruk apabila penerangan pekerjaan anda termasuk menemu selebriti atau menghadiri perdana permaidani merah. Satu contoh seperti berkata tawaran kerja adalah apabila kita bernasib baik untuk menghabiskan sehari di set siri terbaru Amazon, Good Girls Revolt, yang mana perdana hari ini, 28 Okt. Kami telah menanti-nantikan persembahan ini untuk beberapa waktu, jadi kami tidak mungkin lebih teruja untuk mendapatkan pemandangan di belakang layar semasa penggambaran.

Berdasarkan novel oleh Lynn Povich, Good Girls Revolt mengikuti sekumpulan wanita muda yang hanya diminta untuk diperlakukan secara adil di tempat kerja-dan memulakan revolusi. Mengambil tempat di akhir 60-an dan awal 70-an, siri itu menyentuh sekumpulan wanita yang berbakat dan berpendidikan yang bekerja pada penerbitan teratas yang bosan bekerja dalam kedudukan mati-mati semata-mata kerana mereka wanita. Tanpa peluang untuk promosi, wanita mengambil perkara-perkara dengan tangan mereka sendiri, membawa tuntutan tindakan kelas terhadap syarikat dan menukar sejarah dalam proses.

Kami tiba di tempat yang terletak di sebuah gudang di Santa Clarita, Calif., Dan dibawa masuk ke dalam tempat kami bersiar-siar betul-betul di luar bilik yang mereka menembak. Duduk dengan kru rambut dan alat solek, kami dapat menonton setiap mengambil pada monitor dan mendengar setiap “cut!” dan “tindakan!” – dan segala-galanya di antara. Ia adalah satu pengalaman yang baik untuk melihat bagaimana persembahan televisyen sebenar datang bersama sebelum kita melihatnya di TV. Dan bahagian yang terbaik? Antara yang diperlukan, kami dapat duduk dengan tiga wanita utama Anna-Anna Camp, Genevieve Angelson, dan Erin Darke-untuk membincangkan peranan dan segala-galanya mengenai persembahan. Baca di bawah untuk melihat apa yang mereka katakan.

GGR_Ep107_20160714_215126.ARW
Amazon Studios

Bolehkah anda memberitahu kami sedikit tentang watak anda??
Genevieve Angelson:
Saya bermain Patti Robinson; dia watak utama di acara itu. Dia adalah wakil budaya kebudayaan yang semangat liar, liar dan bebas. Tetapi dia juga seorang gadis berusia 24 tahun yang belum tahu apa-apa lagi. Dia tidak tahu apa yang dia percaya lagi. Dia jenis suka melanggar peraturan; dia pandai hebat dan dia luar biasa dengan pekerjaannya. Dia tidak keberatan menjadi nakal dan berpakaian sedikit lebih tidak sesuai daripada orang lain di pejabat kerana dia boleh lari dengannya.

Anna Camp: Saya bermain Jane Hollander. Beliau adalah penyelidik utama, dan dia paling kurang dibebaskan dari semua wanita, dan dia mati untuk mengetahui lebih banyak perkara tentang dirinya walaupun, sehingga musim berlangsung, kita akan melihatnya perlahan-lahan bereaksi terhadap revolusi yang ’70-an. Dia sangat kaya, dia menggunakan wang ayahnya. Saya fikir dia sentiasa sangat rapat. Lebih 60-an daripada 70-an, jelas. Dia lebih konservatif. Tetapi dia mempunyai gaya gila; ia sangat, sangat bergaya.

Erin Darke: Saya bermain Cindy Reston; Saya fikir dia seorang wanita yang mempunyai pendidikan tradisional dan berkahwin dengan kekasih kolejnya. Kemudian dia seperti, “Anda boleh bekerja selama satu tahun semasa saya menamatkan sekolah undang-undang dan kami akan memulakan sebuah keluarga.” Dan dia mula bekerja dan sememangnya mula mengetahui bahawa mungkin menjadi isteri tinggal di rumah bukanlah apa yang dia mahukan. Saya rasa dia sangat manis, tetapi lebih daripada itu, saya rasa dia agak canggung. Dia masih belajar sendiri sedikit, yang menyebabkan dia kadang-kadang menyakitkan dengan canggung, sebaik sahaja dia tidak selesa dalam keadaan, yang saya nampak begitu memikat.

GGR_Ep105_20160615_222609.CR2
Amazon Studios

BERKAITAN: 13 rancangan TV untuk ditonton pada bulan Oktober

Apa almari pakaian seperti itu?
Genevieve Angelson:
[Pereka kostum kami] mendapat barangan ini yang disebut deadstock yang pada dasarnya adalah barangan yang dibuat pada tahun 1970 dan dimeteraikan dan tidak pernah dipakai. Jadi pakaian yang kami pakai bukanlah pakaian vintaj yang telah dilewati, mereka adalah pakaian vintaj yang akan dibeli di kedai pada tahun 1970 tetapi saya memakainya untuk kali pertama pada 2016. Dan itu sukar dipercayai , barangan yang dia dapat.

Erin Darke: Pada permulaan musim ini, kami mempunyai jenis kelengkapan jam yang panjang semata-mata untuk membina almari untuk alfon kami, jadi semuanya sangat padu, dan saya fikir kami telah melakukan kerja yang luar biasa dalam menjadikan kami begitu tersendiri dalam apa yang kita pakai. Sama seperti ketika melihat salah satu pakaian Cindy, anda seperti, “Ya, tidak ada watak lain yang memakai itu, hanya Cindy yang memakai itu.”

Bagaimanakah anda bersedia untuk peranan anda pada rancangan itu?
Anna Camp: Saya seorang peminat besar, besar, besar Lelaki Mad. Ia adalah persembahan kegemaran saya dan ia mungkin akan menjadi persembahan kegemaran saya sepanjang masa. Saya jelas membaca buku itu, Good Girls Revolt oleh Lynn Povich. Saya adalah peminat pakaian ibu saya yang membesar. Saya akan memakai pakaian ibu saya-dia adalah seorang kontes pertandingan kecantikan-dan saya akan memakai pakaian dan barang-barangnya dan berjalan-jalan dan segala-galanya.

Erin Darke: Saya cuba melakukan banyak penyelidikan tentang 60-an dan 70-an awal kerana walaupun saya fikir saya tahu banyak mengenai tempoh itu, sebaik sahaja saya mula membuat penyelidikan, saya menyedari bahawa saya hanya jenis tahu sebilangan besarnya. Seperti selok-belok tentang berapa banyak yang berlaku dan berapa banyak yang berubah ketika itu benar-benar menarik.

_D4B6155.CR2
Amazon Studios

BERKAITAN: 5 Wanita Yang Menang Dish TV Kejatuhan pada Rancangan Baru mereka

Apa yang hendak dilakukan pada pertunjukan yang dipandu oleh wanita itu?

Anna Camp: Saya rasa persembahan itu sangat relevan walaupun ia ditetapkan pada tahun 70-an. Saya rasa ia adalah masa yang tepat untuk mempamerkan cerita wanita dan bahawa wanita adalah penyampai yang pintar dan kuat dan kreatif dan hebat dan rancangan kami pasti tidak.

Erin Darke: Apa yang mengejutkan saya yang bekerja pada persembahan adalah sejauh mana beberapa isu berkaitan masih ada. Kami telah datang cukup jauh bahawa seorang wanita berlari untuk menjadi presiden tetapi kita masih tidak dibayar jumlah yang sama seperti lelaki, dan ini seperti ini adalah 46 tahun yang lalu dan beberapa perbualan ini adalah perbualan yang sama, yang saya temukan menakutkan dan menarik pada masa yang sama.

Genevieve Angelson: Saya fikir tentang wanita sebenar dan betapa sangat dinamik dan cerdas dan lucu dan cemerlang dan seksi mereka dan apa yang mereka sepatutnya menjadi seperti ketika mereka berusia dua puluhan awal dan memikirkan semua perkara ini, dan saya cuba menghormati mereka.

Semua episod boleh didapati hari ini untuk streaming pada Amazon Prime.

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

28 + = 35

map