Suit Bintang Sarah Rafferty Bercakap “Jujur” Bond Onscreen dengan Meghan Markle

Sudah empat bulan sejak pertengahan musim pertengahan Suit, dan malam ini, kita akhirnya mendapat dos segar drama undang-undang Amerika Syarikat. Akhirnya kami melihat pasukan Pearson Specter Litt, mereka ditangani dengan kejutan yang kepala honcho Jessica Pearson (dimainkan oleh Gina Torres) meninggalkan firma untuk kebaikan. Ini adalah corak plot yang melemparkan watak-watak pertunjukan ke dalam tunjang-dan bahkan bintang-bintang pertunjukan terkejut dengan langkah itu. “Tidak seorang pun dari kami melihat bahawa datang atau berfikir bahawa Jessica akan pergi,” kata Sarah Rafferty, yang memegang setiausaha undang-undang Donna Paulsen, baru-baru ini memberitahu InStyle. “Tetapi dari sudut pandangan saya, ia adalah jumlah keseluruhan ‘Awak pergi, gadis! ‘ momen kerana Jessica membuat keputusan yang menakutkan dan sukar untuk memilih kehidupan pribadinya sepanjang kerjayanya. ” 

Apabila separuh kedua musim enam bermula malam ini pada pukul 10 pagi. ET, kita akan nampak watak Rafferty mula mengambil pandangan yang sama pada kehidupannya sendiri. “Donna mempunyai arka yang benar-benar menyeronokkan pada akhir musim ini yang menyebabkan dia mempersoalkan apa yang dia mahu keluar dari kehidupan dengan cara yang lebih mendalam,” katanya. “Dia berfikir tentang bagaimana dia akan melihat ke arah masa depannya, dan itu akan membuka banyak pintu untuk Donna untuk maju ke hadapan dengan kisahnya menjadi musim tujuh dan meneroka lebih banyak apa yang dia perlukan. Kami telah melihat banyak dia berada di sana untuk semua orang lain, sama ada Harvey atau Rachel atau Mike atau Louis. Tetapi sekarang dia mula berfikir tentang apa yang dia mahu dan perlu maju-dan saya fikir ia adalah masa. ” 

Sarah Rafferty - Embed 1
Ian Watson / Rangkaian Amerika Syarikat

Walaupun Donna pastinya berada di sana untuk pemain utama dalam hidupnya, mereka juga ada di sisinya di masa-masa yang diperlukan. Dan persahabatannya dengan Rachel Zane-dimainkan oleh pacar kehidupan Putera Harry Meghan Markle-dalam siri ini sangat disukai oleh penonton. “Saya suka bahawa Donna dan Rachel sangat jujur ​​antara satu sama lain,” kata Rafferty. “Mereka benar-benar ada antara satu sama lain dan menghormati antara satu sama lain. Ini persahabatan yang hebat, dan saya fikir semua watak itu benar-benar tahu dan peduli tentang impian orang lain. Mereka cuba untuk membantu orang itu mencapai impian mereka, dan mereka ingin gembira untuk kawan mereka-jadi apabila rakan mereka turun, mereka turun. Dan apabila rakannya sudah naik, mereka sudah naik. “

BERKAITAN: Suit Star Meghan Markle 9 Tips untuk Menilai Pejabat

Satu hubungan yang sangat menarik untuk ditonton dibentangkan pada musim ini adalah ikatan pertumbuhan Donna dengan Harvey Specter (Gabriel Macht). “Dia sangat setia kepadanya,” kata Rafferty. “Selepas Jessica tersingkir di akhir musim pertengahan, imej terakhir yang kita lihat ialah Donna dan Harvey memegang tangan ketika mereka menatap tingkap, ke masa depan mereka, hampir. Masa itu bercakap tentang bagaimana mereka mencapai satu sama lain apabila masa menjadi susah, dan mereka pasti akan terus melakukannya ketika mereka bergerak maju. Mereka adalah rakan kongsi dalam cara yang unik-dan masih tetap dilihat dengan tepat bagaimana cara itu. “

Hubungan Donna dengan Harvey mungkin masih belum ditentukan, tetapi anda boleh bergantung kepada watak-watak untuk kembali ke pola masa lalu ketika musim berlangsung. “Kami telah melepak dengan orang-orang ini selama enam tahun, dan kami tahu mereka sekarang,” kata Rafferty. “Jadi, kita tahu bahawa Rachel akan menyokong Mike ketika dia meneroka babinya yang seterusnya, Donna akan menjaga tetapi mencurahkan cinta yang sukar kepada Harvey, dan dia akan sentiasa berada di sana untuk Louis ketika dia memerlukannya.” 

Sarah Rafferty - Embed 2
Ian Watson / Rangkaian Amerika Syarikat

Walaupun beberapa tabiat lama mati keras, terdapat banyak drama baru yang akan datang. “Keluar dari Jessica telah mencipta sedikit kekosongan kuasa, dan apabila kita kembali, rakan-rakan perlu memikirkan cara untuk maju,” kata Rafferty. “Ia kehilangan peribadi yang besar untuk Harvey, dan ia memukulnya dengan keras, secara emosi. Dia tidak begitu baik dalam menavigasi kehidupan peribadinya, jadi Donna terpaksa membantunya memikirkannya. Tetapi kerana Jessica tidak ada untuk mencambuknya sebagai lelaki bos, Donna perlu meningkatkan dan membantu dia menavigasi kehidupan profesionalnya juga. ” 

Watak-watak pasti akan melihat antara satu sama lain pada layar dalam episod yang akan datang-dan, menurut Rafferty, sokongan moral tidak berakhir apabila kamera berhenti bergolek. “Kami semua sangat rapat dalam kehidupan sebenar, yang bernasib baik,” katanya. “Kami telah melakukan persembahan ini untuk masa yang lama, dan menyokong semua orang adalah bahagian yang sangat penting untuk mempunyai persekitaran kerja yang hebat.” Perkara kegemarannya tentang bintang-bintangnya? “Setiap orang di acara kami adalah seorang pelakon yang sangat murah hati, dan itu benar-benar cantik.”

Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

85 − = 75

map